Nekad Jan Janssons | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde12341

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin Karlsson

Ange ditt födelsedatum 25 April 2007

Vad heter du på discord? karlsson#0071

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15.00- 22-30
Tisdag: 15.00- 22:30
Onsdag: 15.30- 22.30
Torsdag: 14.00- 22.30
Fredag: 14.00- 05.00
Lördag: När jag vaknar- 05.00
Söndag: När jag vaknar- 22.30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive ungefär 3-4 månader nu. Då jag varit inne varje dag och spelat och haft roligt varje dag så om jag räknar ihop alla timmar så är det ungefär 600-650+ timmar på Unive. Jag tycker att unive är den bästa servern i sverige för alla är trevliga nästa nalla seriösa och det är riktigt kul att spela där.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Ifall jag blir servervakt skulle jag försöka få bort alla lallare och dom som inte följer reglerna och ifall dom inte kan rpa vill jag få bort dom från staden. Ifall jag ser någon som inte följer reglerna och lallar osv så skulle jag /svban om det inte var så farligt så hade jag kickat dom och skrivit en reason varför dom blev kickade så ingen blir sur osv så dom inser sitt eget fel och inte skyller på alla andra att man själv inte gjort något fel. Jag skulle kicka folk så dom skulle börja spela seriösare så det blir mindre lallande och bättre rp så det inte förekommer massa slagsmål oprovocerat och utan anledning. Jag vill även bli sv för jag e inne ganska ofta och när jag väll är inne brukar jag träffa på mer än 5 lallare varje gång jag kör, inte roligt och om jag hade varit sv hade dom fått svban eller en kick.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill hjälpa till och underlätta för staff en del och se till att alla har de roligt på servern

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill kunna hjälpa servern att få bort allt lallande så det blir bättre rp då det är ganska mycket lall nu för tiden som jag vill att vi ska försöka få bort från unive. Jag har inte spelat på servern så jätte länge men det har varit riktigt kul att spela här därför vill jag bli servervakt och göra så servern blir bättre och så det blir mindre lallande. Och att jag slipper skriva /report och /help hela tiden.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli sv för jag har erfarenheter som sv innan. jag har även varit derver vakt o kan reglerna bra, vill att serven ska vara lall fri
Varför vill du bli servervakt?

Varför vill du bli servervakt? Jag är trött på att folk lallar och inte skapar scenarion

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes, några exempel är /kick [ID], /svban [ID], /dv car, /sv.

Är du whitelistad på serven? Jaaa

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans min första banning jag bannad av att jag sa aj till min kompis efter jag blev skadad i bilen men det visade sig att dom inte hörde det min andra körde jag från en plats för fort när vi hade krockat min tredje sv abuse jag hade indragen sv och wl och banade en min fjärde krim utan krim roll min femte kommer jag inte ihåg

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka