Accepterad Jan Janson | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jan Janson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198852057076/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Potatoman #1976

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Jan Jansson) bodde i en vanlig familj i utkanten av Sandy Shores. Hans familj levde på lite pengar och det fanns sällan mat att äta på bordet. Som barn blev han även mobbad i skolan och det gjorde att han blev väldigt skygg. Jan hade inte så många kompisar och blev deprimerad som tonåring. När han skulle sluta skolan så bestämde han sig bid 16års åldern att flytta in till Los Santos för att försöka få en bättre chans att bli någon i livet men han hamnade efter kort tid på fel banor. Han träffade kriminella och själv så blev han under en tid beroende av droger och alkohol. Han höll även på med lättare rån samt stöld av bilar med mera. Los Santos polis fick upp han på sin radar och när han på väg från ett ica-rån så blev han arresterad och fick som straff samhällstjänst samt rehabilitering hos socialtjänsten. Han fick ett jobb som sop-gubbe och fick en stadig inkomst som kunde betala för hus och mat. Men han tröttnade och började i hemlighet planera för ett stort rån tillsammans med hans gamla gängkompisar...

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på servern så att jag kan kan utveckla och försöka göra det till ett bättre ställe för alla. Jag gillar även att RP väldigt mycket och prata och träffa nya vänner och kompisar så att man kan göra servern till ett bättre ställe. Jag vill även hjälpa till med att hjälpa folk som kanske inte RPar så bra och dem som gör saker som inte är seriösa blir tillsagda så de kan bättra sig. Jag tror speciellt att alla egentligen kan RP och att man bara behöver hjälpa folk med det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en seriös RP server där man kan ha roligt och träffa nya personer samt att den är väldigt aktiv.

Hur hittade du Unive? En av mina kompisar tipsade det till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på att RPa och utveckla mitt tänkande kring det. Kanske även försöka hjälpa andra med det om de skulle behöva det. Att alltid vara aktiv och kunna hjälpa med problem som andra har.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att göra verklighetstrogna RP scenarion samt att göra det roligare för alla andra spelare på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar på andra servrar men främst på denna och om jag blir whitelistad så kommer jag såklart bara fokusera på denna.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka