Nekad Jan-Ivar | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan-Ivar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Karlssonn

Vad är ditt discord namn? Svettkraft

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan-Ivar Karlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, stabil, ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nyinflyttad till staden med lite dålig på hur saker och ting fingerar, men med folkvett och önskad samhällsnytta. Framtidsplaner är att finna ett jobb och träffa ett härligt gäng att umgås med här och där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har lite RP-erfarenhet från World of Warcraft men är ärligt rätt ny i det hela. Man kan dra repliker och sådant.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vid exempelvis ett rån så kan man klanta sig så polisen tar en, eller tvärtom att rånaren kommer undan trots att man kunnat ta fast den.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Är ny, så nej. Förstår helt principen av RP dock.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? typiska är RDM och VDM vad jag hört. Samt "no intention to roleplay"

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har ägt GTA sedan PC-release

Hej!
Du behöver utveckla/göra om dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej! Jag tänker att om man hamnar i en situation där man själv blir utsatt för något, exempelvis ett rån, så spelar man med då man värderar livet över egendom. Därefter kan man ringa polisen och rapportera brottet. När det gäller serverns RP så kan jag bidra med en karaktär som söker sin plats i samhället. Jag har provat jobba som byggarbetare (vet inte om det var buggat men kunde inte utföra mitt jobb) och efter det hittade jag en kontakt som är medlem i Crimson Cartel. Först kommer jag prova på nya arbeten, i värsta fall så hamnar man i det kriminella hålet. Tänker att det finns RP potential där.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
48 timmar har gått

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka