Nekad Jan inge | Medlem ansökning [TOBBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan inge

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? noel.1102

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan inge 1979-08-20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig och ansvarsfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund, Jag har jobbat som skattägare och groupoch sen har jag inte hunnit göra mycket andra saker. Mina framtidsplaner är väll att bli medlem och skaffa mig ett riktigt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sprida goda rykten om spelet och jag ska försöka få mina kompisar till att börja spela det med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man kanske inte alltid ska spela för att själv ha roligt utan att tänka på motpartnen så att hon/han också får ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja i början när jag inte visste så mycket så tog jag den bild och körde över andra men då ringde ni mig direkt och sa till mig och det har aldrig hänt igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte använda ett fordon till att skada eller döda andra och inte använda våld.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka