- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 19
Länk till din steam profil:
https://steamcommunity.com/id/bizq/
Ditt Hex-ID:
10000103e5a35f
Vad är din discord tagg?
T.#3788
Vem var det som bannade dig?
Philip320
Hur lång tid var din ban?
5 dagar
Var är du bannad?
FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Lootar nycklar, sunt förnuft att göra så utan anledning.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För att jag tog nyckel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Tidigare under dagen tog jag en Nissan skyline som stod olåst på någon grusväg i Sandy.
Ungefär en timme senare kommer en person och kör in i bilen, och sedan flyger personen ner för en bro.
Jag sitter kvar i bilen en stund och RPar på att jag är skadad, sen går jag ner och frågar vad han håller på med.
Han kliver ut ur sin totalt manglade bil efter han fallit från en hög bro, och berättar att Skylinen är hans bil.
Jag berättar hotfullt för honom att det är min bil nu och går tillbaka till bilen och börjar åka därifrån.
Ägaren av bilen stänger av och låser bilen med hjälp av nyckel.
Jag springer ikapp bilägaren och hotar honom med pistol att om han låser eller stänger av bilen igen kommer jag skjuta honom, samt att han ska låsa upp bilen.
Sätter mig i bilen och åker i någon sekund innan bilen stängs av och låses igen.
Jagar personen med pistol framme, skriker att om han inte stannar kommer jag skjuta. Han vägrar stanna så jag skjuter honom i benet, binder fast honom med buntband och kollar igenom hans fickor.
Ingen av nycklarna jag kan se i hans ficka stämmer överens med registreringsskylten så jag plockar på mig dom två eller tre nycklarna jag såg, men ingen fungerar.
Jag tar av buntbanden och ber bilägaren lägga ned rätt nyckel på marken vilket han gör.
Så fort vi vänder så kallar han min kompis för bög.
Jag drar upp pistol mot honom och säger åt honom att be om ursäkt vilket han inte gör, utan istället fortsätter han att lalla och vägrar lyssna.
Varnar personen flera gånger vad som kommer hända om han fortsätter.
Han fortsätter såklart.
Lägger undan pistolen och tar fram en kniv.
Varnar personen ytterligare en gång varpå han fortsätter kalla oss för diverse saker.
Hugger honom, tar med kroppen till något avskilt dike.
Lootar kroppen för att ge tillbaka nycklarna som inte tillhörde Nissan Skylinen.
Bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Inte felaktig.
Dock står det att det var utan anledning, men anledningen var att han låste och stängde av bilen.
Hörde från en staff senare att det är aldrig tillåtet att loota nycklar, nu vet jag det och kommer inte att göra om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
En gång för halvt OOC, då lärde jag mig att man aldrig får säga saker som "starta om hjärnan" "använd muskel u" och liknande, trots att man försöker hjälpa någon. Använder numera lokal OOC för detta.
En annan gång för powergaming då jag inte RPade skadad efter att jag glitchade igenom en bro. Då lärde jag mig att man alltid bör RPa skadad oavsett hur skadan uppkom.
Nu har jag lärt mig att man inte får ta nycklar.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
Inte tagit nyckeln, anmält personen för FearRP istället.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.
Nästa gång kommer jag inte att ta någon nyckel.
Har du läst våra regler?
Ja
https://steamcommunity.com/id/bizq/
Ditt Hex-ID:
10000103e5a35f
Vad är din discord tagg?
T.#3788
Vem var det som bannade dig?
Philip320
Hur lång tid var din ban?
5 dagar
Var är du bannad?
FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Lootar nycklar, sunt förnuft att göra så utan anledning.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För att jag tog nyckel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Tidigare under dagen tog jag en Nissan skyline som stod olåst på någon grusväg i Sandy.
Ungefär en timme senare kommer en person och kör in i bilen, och sedan flyger personen ner för en bro.
Jag sitter kvar i bilen en stund och RPar på att jag är skadad, sen går jag ner och frågar vad han håller på med.
Han kliver ut ur sin totalt manglade bil efter han fallit från en hög bro, och berättar att Skylinen är hans bil.
Jag berättar hotfullt för honom att det är min bil nu och går tillbaka till bilen och börjar åka därifrån.
Ägaren av bilen stänger av och låser bilen med hjälp av nyckel.
Jag springer ikapp bilägaren och hotar honom med pistol att om han låser eller stänger av bilen igen kommer jag skjuta honom, samt att han ska låsa upp bilen.
Sätter mig i bilen och åker i någon sekund innan bilen stängs av och låses igen.
Jagar personen med pistol framme, skriker att om han inte stannar kommer jag skjuta. Han vägrar stanna så jag skjuter honom i benet, binder fast honom med buntband och kollar igenom hans fickor.
Ingen av nycklarna jag kan se i hans ficka stämmer överens med registreringsskylten så jag plockar på mig dom två eller tre nycklarna jag såg, men ingen fungerar.
Jag tar av buntbanden och ber bilägaren lägga ned rätt nyckel på marken vilket han gör.
Så fort vi vänder så kallar han min kompis för bög.
Jag drar upp pistol mot honom och säger åt honom att be om ursäkt vilket han inte gör, utan istället fortsätter han att lalla och vägrar lyssna.
Varnar personen flera gånger vad som kommer hända om han fortsätter.
Han fortsätter såklart.
Lägger undan pistolen och tar fram en kniv.
Varnar personen ytterligare en gång varpå han fortsätter kalla oss för diverse saker.
Hugger honom, tar med kroppen till något avskilt dike.
Lootar kroppen för att ge tillbaka nycklarna som inte tillhörde Nissan Skylinen.
Bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Inte felaktig.
Dock står det att det var utan anledning, men anledningen var att han låste och stängde av bilen.
Hörde från en staff senare att det är aldrig tillåtet att loota nycklar, nu vet jag det och kommer inte att göra om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
En gång för halvt OOC, då lärde jag mig att man aldrig får säga saker som "starta om hjärnan" "använd muskel u" och liknande, trots att man försöker hjälpa någon. Använder numera lokal OOC för detta.
En annan gång för powergaming då jag inte RPade skadad efter att jag glitchade igenom en bro. Då lärde jag mig att man alltid bör RPa skadad oavsett hur skadan uppkom.
Nu har jag lärt mig att man inte får ta nycklar.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
Inte tagit nyckeln, anmält personen för FearRP istället.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.
Nästa gång kommer jag inte att ta någon nyckel.
Har du läst våra regler?
Ja
Senast ändrad: