- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten?
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1996
Vad heter du på discord? T.#3788
Mellan vilka tider kan du oftast spela?
~16.30-00.00
På helger eller om jag är ledig så ibland fram till 04.00 - 05.00
Hur länge har du spelat på Multistaden? 6 veckor
Vad skulle du göra om du blir servervakter?
Se till att fixa mest mindre problem, typ ressa folk som buggat, kicka nybörjare som snackar halvt ooc så dom lär sig, SVBanna lallare på 30 minuter och liknande småsaker som försämrar RPn men kan fixas snabbt.
DVa bilar kommer jag göra då behövs verkligen göras mer!
Även se till att riktiga regelbrytare blir bannade genom att rapportera till support+ om det behövs ordentliga åtgärder.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden?
Nu när det blir högre antal maxspelare, kommer det vara fler problem och fler regelbrytare så det behövs fler aktiva servervakter, speciellt på kvällarna
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats?
Jag kommer att se till att RP flyter på som det ska, utan att en monclear kommer och slår ner någon, eller att ett scenario måste avbrytas för att någon buggar ur bilen och dör, eller liknande.
Varför ska just du bli servervakt?
Jag är aktiv tider då inte många är aktiva, jag har generellt bra koll på regler, jag är mogen nog att respektera dom makterna som många kanske skulle abuseat.
Varför vill du bli servervakt?
Jag vill bli servervakt för att jag ser mycket scenarios som förstörs av småsaker som kan fixas enkelt med ett par kommandon, och jag tror att det bara kommer bli fler buggar och oerfarna RPare nu när max antal spelare höjts.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
Helt okej kunskap skulle jag säga, ett urval vad jag kommer på nu:
/goto ID och /tpm
teleporta till en person eller sin marker.
/setjob [ID]
sätta ett jobb.
/spec [ID]
Spectatea en person.
/noclip
flyg runt snabbt och igenom byggnader och terräng.
/DV
tar bort ett fordon.
/bring [ID]
tpa en person till dig.
/Freeze [ID]
frysa en person, kan ej röra sig
/Resurrect [ID]
Återuppliva en person
/Kick [ID] [Orsak]
/SVban [ID] [Orsak]
Vet dock inte exakt hur många av dessa som är tillgängliga en SV
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja. Tror 2 gånger för halvt-OOC då jag var ny på spelet och försökt hjälpa folk. t.ex. sagt typ "Muskel U". En gång för power gaming då jag inte RPade skadad efter jag buggade genom en bro.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1996
Vad heter du på discord? T.#3788
Mellan vilka tider kan du oftast spela?
~16.30-00.00
På helger eller om jag är ledig så ibland fram till 04.00 - 05.00
Hur länge har du spelat på Multistaden? 6 veckor
Vad skulle du göra om du blir servervakter?
Se till att fixa mest mindre problem, typ ressa folk som buggat, kicka nybörjare som snackar halvt ooc så dom lär sig, SVBanna lallare på 30 minuter och liknande småsaker som försämrar RPn men kan fixas snabbt.
DVa bilar kommer jag göra då behövs verkligen göras mer!
Även se till att riktiga regelbrytare blir bannade genom att rapportera till support+ om det behövs ordentliga åtgärder.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden?
Nu när det blir högre antal maxspelare, kommer det vara fler problem och fler regelbrytare så det behövs fler aktiva servervakter, speciellt på kvällarna
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats?
Jag kommer att se till att RP flyter på som det ska, utan att en monclear kommer och slår ner någon, eller att ett scenario måste avbrytas för att någon buggar ur bilen och dör, eller liknande.
Varför ska just du bli servervakt?
Jag är aktiv tider då inte många är aktiva, jag har generellt bra koll på regler, jag är mogen nog att respektera dom makterna som många kanske skulle abuseat.
Varför vill du bli servervakt?
Jag vill bli servervakt för att jag ser mycket scenarios som förstörs av småsaker som kan fixas enkelt med ett par kommandon, och jag tror att det bara kommer bli fler buggar och oerfarna RPare nu när max antal spelare höjts.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
Helt okej kunskap skulle jag säga, ett urval vad jag kommer på nu:
/goto ID och /tpm
teleporta till en person eller sin marker.
/setjob [ID]
sätta ett jobb.
/spec [ID]
Spectatea en person.
/noclip
flyg runt snabbt och igenom byggnader och terräng.
/DV
tar bort ett fordon.
/bring [ID]
tpa en person till dig.
/Freeze [ID]
frysa en person, kan ej röra sig
/Resurrect [ID]
Återuppliva en person
/Kick [ID] [Orsak]
/SVban [ID] [Orsak]
Vet dock inte exakt hur många av dessa som är tillgängliga en SV
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja. Tror 2 gånger för halvt-OOC då jag var ny på spelet och försökt hjälpa folk. t.ex. sagt typ "Muskel U". En gång för power gaming då jag inte RPade skadad efter jag buggade genom en bro.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej
Senast ändrad: