Jan Emanuel
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/213123123312
Vad är ditt namn i verkligheten? Nathaniel
Vad är ditt discord namn? FAT FUCK#9248
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2003
Berätta om din karaktär. "Bobo är ett mansnamn med hebreiskt och bibliskt ursprung, med betydelsen vit duva och i överförd betydelse den fredsälskande". Ett uppfött namn av säkerhetsskäl. När Jonas såg ljus för första gång, bestämde sig hans föräldrar, Marta och John för ett gemensamt påkommet namn. Det hade funderat länge på både flick- och pojknamn, men kom överens om att vore det en pojke så var det, Ashmir, vore det en flicka skulle hon heta Adela. Ashmir, den andra generationens invandrare, född och uppvuxen i Belgien dömdes för ett brott som han inte begått och utvisades till Afrikas savann, stället hans mamma och pappa en gång flytt. Under flera är kämpade han, blod och svett rann längs pannan och ner. Ashmir kämpade kors och tvärs genom tiotals länder, i princip omöjliga situationer och otänkbara levnadsförhållandena. Ashmir gav allt, han tog sig genom hårt bevakade gränser, vakter utbildade och betalda för att stoppa sådana som honom. Upprepade gånger blev han kastad i flyktingläger, arresterad och till och med tillbakaskickad. Ashmir kunde inte ge upp, han gav aldrig upp, han gav sitt liv för att ta sig framåt, och han har sitt hjärta och sin vilja att tacka för det. Det lidande Ashmir utsattes för är bisarrt för oss människor att ens lägga tanken på. Rent utsagt omänskligt. Han vandrade tiotals mil genom länder han aldrig tidigare satt fot i. Genom den slovenska landsbygden, skorna de sprack, fötterna de blödde, han svalt och gick olidliga dagar och nätter utan mat. Under resan tillbaka stötte han på korrupta tjänstemän, rasistiska poliser och flyktingsmugglare med fördärvande tankar. Men men, se inte hans historia som någon offersaga, trots desperationen fanns livskraften kvar i honom. Ashmir är på något sätt begåvad med en hel del tur, men framförallt tacksam för att det fanns folk som ville hjälpa honom, som faktiskt lade sitt liv på kanten för att få hem honom. Efter sju otroliga helvetesår hamnade han i Sverige, där han med sin familj återförenades. Marta, John, och nu Lina, hans nykomna syster hade tagit semester för att bemöta sin son som de inte tidigare kunde hjälpa. Ashmir lovade att i framtiden alltid göra sitt bästa, och alltid behandla folk med otrolig respekt. Väl framme i Sverige efter sina tacksamma stunder med familj och folk som hjälpt honom fick han ny identitet (Jonas Forsell), nytt pass, och körkortslektioner. Under sina första år i Sverige höll han sig till sina löften, han var hederlig och ordentlig, följde Sveriges lagar och bemästra språket. Efter många om och men från mestadels familj, tog han jobb som fiskare. Detta var en dröm sedan barnsben, något han länge velat förverkliga. Han njöt av att välkomna fiskarna om bord, och han älskade att prata med havet. Han älskade att höra applåderna och berömmelsen för sina prestationer när han visade av sin förmåga. Denna verklighet Jonas levde i kom att förändras en dag när ett somaliskt piratskepp styrd av en oljehandlare. Oljehandeln, rammade fiskebåten och Jonas flög omkull och slog huvudet i räcket. Han vaknade upp vilket verkade vara ett par timmar senare, såg en svartklädd man med kniv till hans kollegas trut. Oljehandeln såg att Jonas precis vaknat och använde hans skräckslagna ansikte för utnyttjning. Den svartklädda mannen tvingade Jonas att söka anställning hos det svenska Oljeföretaget, Lundin Petroleum. Att dagsvis ge information till mannen som rammat båten. Jonas gjorde detta till han fick chansen att fly, nu vill han starta ett nytt liv, en ny karriär. Oavsett vad framtiden har att erbjuda kommer Jonas att tjäna sina pengar utifrån de möjligheter han har, oavsett om han går bakom ryggen på lagboken eller inte. Jonas familjemedlem Jonny även hans storebror, har också planer på att flytta och börja om på nytt, de söker nuvarande sig till samma plats. Idag är Jonas 29 år gammal, med en strävan att göra gott för sig själv och sina framtida avkomma. Han är generellt tuff men har bra attityd till de som förtjänar att bli bemötta med respekt. Men krigaren inom honom finns alltid, han har glimten i ögat och har lätt för att charmera befolkning om så skulle behövas.
Varför ska just du bli whitelistad? Har varit aktiv inom RP tidigare, har mycket erfarenhet, tagit paus nu i två år, men har fortfarande full koll på läget. Allting tog fart i början när World of Warcraft var som störst. Jag har en engelsktalande far vilket gjorde att jag tidigt kunde integrera med folk från alla europas länder. WoW fick in mig på banan som RP-spelare, när jag väl tog steget och började chitt-chatta med folk, imponerades när jag senare faktiskt berättade att jag var 12 vid denna tid. Efter det spelade jag en hel del andra spel och lade RP vid sidan. Vid början av November 2018 introducerades jag till FiveM för första gång. Sen dess har jag lagt ned närmre 350 timmar på att ständigt utveckla mina alla möjliga personförmågor. Jag har varit på mindre seriösa servrar men märkte tidigt att det inte tillfredsställde mig och det jag nu på senare har funnit. Dock är jag inte fullt nöjd och hade gärna fortsatt att utvecklas och söker mig därför till eran. Överlag är jag samarbetsinriktad, lätt att prata med och är 100% säker på att jag kommer bidra med högkvalitativ RP som ur många perspektiv kommer gynna eran server. Feta scenarion och jävligt bra snack.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill söka mig tillbaka till RP då jag tappat lusten för det mesta gällande spel. Jag jobbar och har därför inte all tid i världen längre och vill därför ha något mer soft. Jag söker mig till eran server på grund av seriositeten med Discord, hemsida osv.
Hur hittade du Unive? Som alla andra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det generellt soft, få in det sociala perspektivet även över datorn. Få till lite feta scenarion och se till att ha kul. Bidra med ev förbättringar och vara till hands mot mods osv.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Nathaniel
Vad är ditt discord namn? FAT FUCK#9248
Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2003
Berätta om din karaktär. "Bobo är ett mansnamn med hebreiskt och bibliskt ursprung, med betydelsen vit duva och i överförd betydelse den fredsälskande". Ett uppfött namn av säkerhetsskäl. När Jonas såg ljus för första gång, bestämde sig hans föräldrar, Marta och John för ett gemensamt påkommet namn. Det hade funderat länge på både flick- och pojknamn, men kom överens om att vore det en pojke så var det, Ashmir, vore det en flicka skulle hon heta Adela. Ashmir, den andra generationens invandrare, född och uppvuxen i Belgien dömdes för ett brott som han inte begått och utvisades till Afrikas savann, stället hans mamma och pappa en gång flytt. Under flera är kämpade han, blod och svett rann längs pannan och ner. Ashmir kämpade kors och tvärs genom tiotals länder, i princip omöjliga situationer och otänkbara levnadsförhållandena. Ashmir gav allt, han tog sig genom hårt bevakade gränser, vakter utbildade och betalda för att stoppa sådana som honom. Upprepade gånger blev han kastad i flyktingläger, arresterad och till och med tillbakaskickad. Ashmir kunde inte ge upp, han gav aldrig upp, han gav sitt liv för att ta sig framåt, och han har sitt hjärta och sin vilja att tacka för det. Det lidande Ashmir utsattes för är bisarrt för oss människor att ens lägga tanken på. Rent utsagt omänskligt. Han vandrade tiotals mil genom länder han aldrig tidigare satt fot i. Genom den slovenska landsbygden, skorna de sprack, fötterna de blödde, han svalt och gick olidliga dagar och nätter utan mat. Under resan tillbaka stötte han på korrupta tjänstemän, rasistiska poliser och flyktingsmugglare med fördärvande tankar. Men men, se inte hans historia som någon offersaga, trots desperationen fanns livskraften kvar i honom. Ashmir är på något sätt begåvad med en hel del tur, men framförallt tacksam för att det fanns folk som ville hjälpa honom, som faktiskt lade sitt liv på kanten för att få hem honom. Efter sju otroliga helvetesår hamnade han i Sverige, där han med sin familj återförenades. Marta, John, och nu Lina, hans nykomna syster hade tagit semester för att bemöta sin son som de inte tidigare kunde hjälpa. Ashmir lovade att i framtiden alltid göra sitt bästa, och alltid behandla folk med otrolig respekt. Väl framme i Sverige efter sina tacksamma stunder med familj och folk som hjälpt honom fick han ny identitet (Jonas Forsell), nytt pass, och körkortslektioner. Under sina första år i Sverige höll han sig till sina löften, han var hederlig och ordentlig, följde Sveriges lagar och bemästra språket. Efter många om och men från mestadels familj, tog han jobb som fiskare. Detta var en dröm sedan barnsben, något han länge velat förverkliga. Han njöt av att välkomna fiskarna om bord, och han älskade att prata med havet. Han älskade att höra applåderna och berömmelsen för sina prestationer när han visade av sin förmåga. Denna verklighet Jonas levde i kom att förändras en dag när ett somaliskt piratskepp styrd av en oljehandlare. Oljehandeln, rammade fiskebåten och Jonas flög omkull och slog huvudet i räcket. Han vaknade upp vilket verkade vara ett par timmar senare, såg en svartklädd man med kniv till hans kollegas trut. Oljehandeln såg att Jonas precis vaknat och använde hans skräckslagna ansikte för utnyttjning. Den svartklädda mannen tvingade Jonas att söka anställning hos det svenska Oljeföretaget, Lundin Petroleum. Att dagsvis ge information till mannen som rammat båten. Jonas gjorde detta till han fick chansen att fly, nu vill han starta ett nytt liv, en ny karriär. Oavsett vad framtiden har att erbjuda kommer Jonas att tjäna sina pengar utifrån de möjligheter han har, oavsett om han går bakom ryggen på lagboken eller inte. Jonas familjemedlem Jonny även hans storebror, har också planer på att flytta och börja om på nytt, de söker nuvarande sig till samma plats. Idag är Jonas 29 år gammal, med en strävan att göra gott för sig själv och sina framtida avkomma. Han är generellt tuff men har bra attityd till de som förtjänar att bli bemötta med respekt. Men krigaren inom honom finns alltid, han har glimten i ögat och har lätt för att charmera befolkning om så skulle behövas.
Varför ska just du bli whitelistad? Har varit aktiv inom RP tidigare, har mycket erfarenhet, tagit paus nu i två år, men har fortfarande full koll på läget. Allting tog fart i början när World of Warcraft var som störst. Jag har en engelsktalande far vilket gjorde att jag tidigt kunde integrera med folk från alla europas länder. WoW fick in mig på banan som RP-spelare, när jag väl tog steget och började chitt-chatta med folk, imponerades när jag senare faktiskt berättade att jag var 12 vid denna tid. Efter det spelade jag en hel del andra spel och lade RP vid sidan. Vid början av November 2018 introducerades jag till FiveM för första gång. Sen dess har jag lagt ned närmre 350 timmar på att ständigt utveckla mina alla möjliga personförmågor. Jag har varit på mindre seriösa servrar men märkte tidigt att det inte tillfredsställde mig och det jag nu på senare har funnit. Dock är jag inte fullt nöjd och hade gärna fortsatt att utvecklas och söker mig därför till eran. Överlag är jag samarbetsinriktad, lätt att prata med och är 100% säker på att jag kommer bidra med högkvalitativ RP som ur många perspektiv kommer gynna eran server. Feta scenarion och jävligt bra snack.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill söka mig tillbaka till RP då jag tappat lusten för det mesta gällande spel. Jag jobbar och har därför inte all tid i världen längre och vill därför ha något mer soft. Jag söker mig till eran server på grund av seriositeten med Discord, hemsida osv.
Hur hittade du Unive? Som alla andra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det generellt soft, få in det sociala perspektivet även över datorn. Få till lite feta scenarion och se till att ha kul. Bidra med ev förbättringar och vara till hands mot mods osv.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej