Accepterad Jan Bögberg | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Bögberg

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? cheesecake😘

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Bögberg 54 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kreaktiv,öppen och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan 54 år gammal med stora ambitioner. Han hade en tuff uppväxt eftersom hans föräldrar dog i en bilolycka och han fick bo på ett familjehem där han har lärt sig att jobba hårt för sina egna saker istället för att få allt han pekar på. Redan som ung hade han intresse om bilar för att hans pappa jobbade på maja lisa och vill gärna ärva hans plats tjänst. Han gick en mekanisk linje med inrikting på bilar. Han är väldigt insatt och finner fordon och maskiner intressanta. Så man kan beskriva han som en trevlig man med många talanger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som person kan bidra med stark energi,kreativitet och en god stämning till folket på unive. Har spelat innan på unive men på ett annat konto men blev tyvär hackad.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om motparten vinner ett scenario ska man inte bli sur eller arg, jag är här för att ha kul och ha många trevliga spelstunder med alla fina personer i servern och skapa roliga scenarion oavsätt om jag vinner eller inte.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej är ganska ny på unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, är en regel som innebär att man inte ska döda någon utan en bakomliggande anledning. Cop bait är t.ex när du springer fram till en polis och börjar kalla den saker och säga att den ska arrestera dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som jag sa har spelat på unive innan men då jobbade jag som polis

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka