Accepterad Jan Anders Persson | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Anders Persson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? bullennator

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lars gunnar 74

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, lyhörd.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: En digital gatukämpe som växte upp i nätverkens hårda kvarter. framtidsplaner Jag ska klättra från gatans botten till toppen, äga klubbar, smuggelrutter och ha en armé av lojala folk som följer mig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och seriöst rollspel, där jag sätter helheten och andra spelares upplevelse före min egen vinst. Jag är kreativ, lyhörd och anpassningsbar vilket gör att jag kan skapa trovärdiga karaktärer och följa serverns lore och regler. Jag är också bra på att driva mindre storylines som kan utvecklas till större händelser med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte alltid spelar för att vinna själv, utan snarare för att skapa ett roligt, trovärdigt och engagerande spel för alla inblandade, även om det betyder att din karaktär förlorar, åker fast eller råkar illa ut

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång när jag inte pratade som min karaktär

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? (RDM) Realistisk rollspel

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? “Jag är en engagerad spelare som alltid strävar efter att bidra till en bra och rolig RP-miljö.

Hej!Du behöver utveckla dina svar på följande frågor
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

:Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte
med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med:
https://discord.gg/unive
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt
.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!Du behöver utveckla dina svar på följande frågor
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

:Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag var den ungen som kunde ta sig in i ditt bankkonto innan du hann säga verifieringskod Men när systemen blev för varma och nätets vakthundar började sniffa runt blev jag tvingad ut i den fysiska verkligheten. En digital gatukämpe formad av både blod och svett
Jag lärde mig att man måste kunna slåss både med knytnävarna. Gatorna blev mitt andra nätverk klubbarna , människorna mina program. och ska ta mig från botten till toppen försöka gå med i något gäng

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka