Accepterad Jan Ahmed | Medlem ansökning [EZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Ahmed

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? mushwashash

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Abu Ahmed. Han är 43 år gammal och föddes i Qatar. Han levde väldigt fattigt i Qatar och valde att flytta till Sverige när han var 21 år gamma. När han flyttade till Sverige så bytte han sitt namn från Abu Ahmed till Jan Abu Ahmed för att passa in mer i samhället. Han fick asyl och jobbade som butikspersonal i 7/11 så fort han fick sitt asyl. Etter att han har tjänat ihop lite pengar så flyttade han in till Unive staden och köpte en saab hos marja lisas som han för tillfället bor i. Han är fortfarande väldigt fattig och han inväntar sitt medborgarskap så att han kan jobba ordentliga jobb. Hans drömjobb är att vara en säkerhetsvakt på Securitas eftersom att han har några relaterade till honom som jobbar där som har rekommenderat det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en väldigt bra och utvecklad rp som är rolig för alla. Jag har tidigare erfarenheter av rp och jag vet även hur man rpar bra. Jag kommer även att se till att alla har det kul så länge dom rpar med mig och inte vara en person som bara går för sin egen vinst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte endast ska spela för sin egen vinst utan göra det roligt för motpartnern att också rpa med dig. Man ska alltså inte försöka vinna hela tiden utan även låta andra vinna scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Suntförnuft innebär att man ska tänka logiskt, Fearrp innebär att man inte värnar för sitt egna liv t.ex att någon riktar på en så gör man inte vad dem säger., Halv ooc innebär att man använder kod ord syftade mot ooc ord. Copbait innebär att man försöker locka till sig polisen med vilje t.ex att driftra framför dom för att få ett jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare spelat på olika fivem servrar så som valon men jag kände inte rikigt att det var min grej och då valde jag att komma hit.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka