Nekad Jan Åke | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Åke

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sören

Vad är ditt discord namn? Fervz#6622

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Cese och han kommer från skåne och är trevlig person. Cese gillar att laga bilar och på fritiden så brukar han spendera tiden till att läsa om blar och studera om motorer i bilar, han brukar även spela fotboll med vänner när han inte studerar om bilar. Ceses pappa heter Göran. Det var Göran som gjorde så att Cese blev intresserad i bilar och motorer. Göran har själv jobbat mycket med bilar när han var ung och då jobbade han på mekonomen och auto experten, men han har även jobbat på många olika bilfirma, en av dem har varit BMW. Cese har alltid haft ett stort intresse om bilar och när han blir stor så vill han jobba på Mekonomen. Cese har gått på fordonslinjen i gymnasiumet och efter det så åkte han på semester till Los angeles och där solade han och badade var ända dag. Han var i Los Angeles i 3 veckor. Han jobbade även i en verkstad i Los Angeles där han fick lära sig mer om bilar. När han kom hem från Los angeles så började han på en högskola och där fick han lära sig ännu mer om bilar. På helgerna så brukar Cese jobba lite extra för hanns pappas företag. Ceses pappa Göran hade skapat ett eget företag när Cese varit i Usa. I detta företaget så lagade han bilar och pimpade dem. Göran vill att Cese ska ta över företaget när han blir stor och det vill även Cese.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra väldigt mycket till denna server genom att vara trevlig mot alla och se till så att alla sköter sig på servern. Ser jag någon göra ett regelbrott så kommer jag skriva en report eller gå in i support och säga till vad som har hänt. Jag kommer skapa många roliga scenarion på servern. Jag kommer göra så att alla på servern har kul. Jag kommer vara snäll mot alla och ha en trevlig ton mot alla på servern, jag kommer inte vara nazistisk eller rasistisk på servern och ser jag någon säga detta så kommer jag skriva en report.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte rpa för att vinna scenariot man ska rpa så att det blir roligt för båda parterarna exempel. Man gör ett rån på en bank och man väljer en plan som är jätte tråkig som bara gör så det blir roligt för rånarna. Det kan också vara att man bara vill tjäna pengar eller inte gör det roligt för motpartens sida'

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade denna server till mig och jag började rpa som icke medlem och det tyckte jag inte var jätte roligt så jag vill bli medlem och kunna ha ett riktigt jobb.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka