Accepterad Jan Åke | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Åke

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sören

Vad är ditt discord namn? Fervz#6622

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sören Olsson. Sören kommer från Malmö och har bott där hela sitt liv. Sören har intresse i polis och han har alltid velat bli polis som sin pappa var. Sörens pappa dog när Sören var 13 år i en skottlossning i Malmö, efter denna skottlossningen grät Sören i ett år nästan varje dag. Men ca ett år senare så sa Sörens mamma at han skulle sluta gråta och att han skulle gå vidare i livet. När Sören blev äldre så blev han mer och mer intresserad i fotboll och han började spela fotboll i 15 års åldern, han blev allt bättre och bättre på fotboll och en dag kom en scout från Mff akademi och sa att han fick börja spela i Mffs akademi, Sören tackade ja och han började spela där. När Sören fyllde 19 år så fick han för första gången provspela i a-laget. Den gången spelade han dåligt, Sören fick gå tillbaka till b-laget och spela där. När Sören blev 20 år så blev han allt sämre på fotboll och han satsade inte lika hårt längre. En dag i Mars så blev Sören sparkad från MFF och då blev Sören ledsen, men han förstod varför han blev det för han var ganska dålig då. Sören har funderat länge vad han ska göra nu när han inte kan spela fotboll. Sören hade några veckor efter han hade blivit sparkad bestämt sig för att bli polis. Sören vill nu börja som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra väldigt mycket med till denna rp servern. Jag kommer hålla en snäll och trevlig ton till alla på servern. Jag kommer inte vara rasistisk eller nazistisk på servern. Jag kommer se till så att alla på servern skjöter sig och se till så att alla är snälla och inte är rasistiska eller nazistiska. Jag kommer skapa många bra och roliga scenarion på servern. Om jag ser någon göra något regelbrott så kommer jag raportera detta till staffs och berätta för staffsen vad som har hänt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för sig själv och gör det bäst för sig själv och struntar i alla andra. Istället ska man inte tänka så utan man ska alltid tänka på hur scenariot blir och se till så att det blir bäst. T.ex kan vara att man bara spelar för makt och pengar och struntar i hur scenariot blir, man bara tänker på att jag vill ha pengar och makt. Man tänker inte någonting på hur scenariot blir och hur det blir för motståndaren.

Hur hittade du Unive? En av mina kompisar tipsade mig och jag började ladda ner fivem och jag började spela det som icke medlem, min kompis sa att jag skulle bli medlem och utveckla min rp och efter det så gjorde jag det.

jag har inte fått rollen väntar medlemskaps-intervju

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka