Nekad Jan Åke | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Åke

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174528458/

Ditt Hex-ID: steam:110000148602dca

Vad är din discord tagg? Fervz#6622

Vem var det som bannade dig? GABBO

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-30 134425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dem valde att banna mig för att jag gjorde ett regelbrott då jag sprang med någon i /th, jag visste att man inte fick springa med folk i /th och jag tänkte inte efter när jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade hämtat upp en kille vid torget och han ville ha skjuts till sjukhuset, jag hade tänkt att råna han så jag bestämde mig för att köra upp i röda garaget på andra våningen för att råna han. När jag var där uppe så drog jag fram en kniv och tänkte göra ett personrån. Jag tog han i /th och sen tog han upp händerna och jag sökte igenom han och tog alla hanns saker. När jag var klar med person rånet så skulle jag gå med han och släppa han, men jag råkade springa med han i /th och då släppte jag han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt lagd, det var jag som gjorde felet och jag ångrar det väldigt mycket och är arg på mig själv efter detta. Jag förstår varför GABBO valde att banna mig, jag gjorde ett regelbrott och då ska jag bli bannad för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 6 tidigare banns, några av dem har varit när jag var ny på unive då jag inte riktigt visste vad som var okej och vad man fick göra. Nu ett halvår senare har jag mycket bättre koll på reglerna på unive men jag gör ibland lite reglebrott.

En av mina tidigare banns har varit vdm, då jag råkade köra på någon på motorvägen. En annan har varit suntförnuft då jag med vilje har sparkat på en polis bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå med han istället för att springa med han, för då skulle jag inte bli bannad för det här. Nästa gång ska jag rpa mycket bättre när jag person rånar någon och jag tyckte själv att detta rån var dåligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte får springa med folk i /th, detta visste jag innan bara att jag råkade göra det. Efter denna ban vet jag nu hur viktigt det är med att man inte får springa med folk i /th. Just nu så ångrar jag det jag gjort väldigt mycket och är arg för att jag gjorde detta. Detta kommer aldrig ske igen och nu har jag lärt mig vad Fail rp är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka