Accepterad Jammin | Ban överklagan (Christoffer Wanzel)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jammin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198389540086/

Ditt Hex-ID: 1100001199634f6

Vad är din discord tagg? Cygnus#5320

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RMD utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att admin inte såg hela situationen och bara gjorde ett snabbt val att banna utan att riktigt förstå varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag ska förklara situationen. Mina kompisar tidigare idag dödade en person, jag var ej delaktig i detta. Denna person återfanns nyligen och då åkte min kompis förbi han och sa någonting. Sedan hoppade då denna man in i min bil och jag bad han flera gånger att hoppa ur den. Sedan körde jag iväg efter att han vägrade lämna mitt fordon, tillslut stannade jag och bad han att hoppa ur den vilket han då gjorde, i följd med att kalla mig busunge och att han ska döda mig med mera... då kliver jag ur bilen och puttar på honom en gång endast, endast en gång och kör iväg. Då efter det dödade mina kompisar honom, såsom jag förmodar det eftersom jag kan omöjligt ha dödat honom med en putt, det var en putt i och med det han sa till mig och vad mina kompisar sen gjorde bör inte påverka mig. Först blev dem bannade sen kom även min ban, när jag endast var delaktig i en liten knuff efter massa hårda ord från denna spelare. (Vet ej vem han var ens). Så jag tror att admins ansåg att jag var med och slog ihjäl denne man men jag knuffade honom bara utifrån vad han sa en endaste gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då man lätt kan missförstå vad som hänt. Talade med admin precis efter detta hänt och förklarade situationen och han ansåg även att jag borde bli godkänd men att jag måste skicka in en överklagan på forumet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Både på grund av powergaming. Har lärt mig förstå denna regel i större utsträckning för att inte begå samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut så hade jag inte behövt knuffat/slagit denna person alls men i ett RP-scenario när en människa säger så till en är en naturlig reaktion till denna mans hårda ord är minst en knuff. Att mina kompisar skulle döda han senare var inget jag förespråkade eller ville, då jag tycker det är över gränsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det kommer jag, kommer försöka undvika helt fysiskt våld när det går, ville bara leva in i situationen.

Har du läst våra regler? Ja

Det är jätte viktigt för er spelare att använda /report funktionen så fort folk håller på med lall eller försöker att provocera utan anledningar så att vi i staff teamet kan göra rätta beslut i våra avstängningar. Jag har granskat loggsen och har inte sätt att du har utfört RDM och ber därför om ursäkt över att du blivit avstängd för detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka