Accepterad jamin0491_22333 | Ban Överklagan [Valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jamin0491_22333

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489147956/

Ditt Hex-ID: 11000015b20e434

Vad är din discord tagg? hejsan_1

Vem var det som bannade dig? valentino1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-28 152215.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom bannade mig för att jag tog upp mitt vapen och bad sjukvårdaren ge mig sin nycken som jag skulle andvända för att frita en tjej i mitt gäng

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. när jag gick in i sjukhuset fick jag fick just reda på att de var en medlem i vårat gäng som var medvetslös och att hon skulle fritas och du fick jag en dålig ide att jag skulle råna en sjukvårade vilket var en dålig ide och ta på mig sjukvårdar kläder vilket är en jätte dålig ide och göra det utan mask och jag ångrar de jätte mycket och jag tänkte inget på konsekvenserna jätte dum och jag lovar att inte göra om de!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de inte var en felaktig bann och att jag hade inget konsekvens tänk och att jag inte ska råna en sjukvårdare och att jag ska inte fri ta en person utan att fråga staffs

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för powergaming och då så rpade jag inte på mina skador jag gjorde men efter den banned så har jag aldrig gjort de nå mer jag har hädan efter rpat alltid efter mina skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat frågat en satff om jag kunnat få en nyckel istället för att råna en sjukvårdare utan mask och att jag skulle fråga en staff om jag kunde fri ta en person från sjukhuset istället för att bara fri ta hon

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig en massa saker att inte man kan råna en sjukvårdare utan mask eller utan och att man ska fråga en staff om man får fri ta en person på sjuk huset eller nån annan stans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka