Nekad jamin0491_22333 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamin0491_22333

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489147956/

Ditt Hex-ID: 11000015b20e434

Vad är din discord tagg? hejsan_1

Vem var det som bannade dig? arrekung

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-07-25_115915.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror arre valde att banna mig för att jag quittade spelet efter jag hade dött vilket är combat logg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. klockan var kring 05:00 och jag och en kompis åkte och tog över områden då kom några grabbar och dödade oss vill tillägga att dom sköt oss från bilen efter dom dödade oss lät vi dom loota oss och efter det så var jag riktigt less och quittade morgonen efter så skrev jag en report om att jag hade spawnat död och jaag vet att det var fel av mig och ångrar mig grovt över mina handlingar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban det var helt rätt av arre men jag anser att jag mognat som person och inte kommer göra om detta jag har varit bannad i cirka 1 månad och har lärt mig min läxa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har några tidigare bans vilket är pinsamt, dom är från länge sedan när jag var en barnslig lallare som jag inte kommer ihåg var dom var om men har inga dom senaste 3 månaderna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat bara väntat dom där 5 minuterna sedan spawna på sjukan och lämnat men jag tänkte inte så långt vilket jag ångrar och önskar jag kunde ändra

Har du lärt dig någonting efter din ban? efter min ban har jag lärt mig att såklart man inte ska combattlogga men även att unive är så mycket mer än bara ett spel och att det är en gemenskap som jag vill vara en del av har varit bannad i ungefär 1 månad nu och vill hämskt gärna komma tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka