Nekad jamin0491_22333 | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamin0491_22333

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199489147956/

Ditt Hex-ID: 11000015b20e434

Vad är din discord tagg? hejsan_1

Vem var det som bannade dig? Arrekung

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom valde att banna mig för att jag lämnade servern efter scenariot när jag dog och sedan dan efter skrev jag att jag spawnade död i hopp om att få ress vilket var fel och jag är ångerfull

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej jag har nyligen blivit permanent bannad och det var såhär att jag och en kompis stod och tog över ett område och klockan var 05:30 sedan så kom det folk och kidnappade oss vilket inte är så konstigt med tanke på att vi tog deras område och dom drog ut på scenariot riktigt länge och tog oss till deras hus och tog av oss kläderna, tvingade oss dansa, slog oss med boll trän detta höll på till circa 06:30 som ni kanske förstår var jag riktigt trött då och jag var less på scenariot för dom vara allmänt lalliga men ville inte lämna pga att ville inte bryta rpn så när dom tillslut tog oss till vattnet och dödade oss så lät jag dom åka sen lämnade spelet jag jag tänkte inte så mycket mer på det för det var så pass sent, nu klev jag upp och skulle spela då spawnade jag död vilket jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel men jag tänkte inte på konsekvenserna jag tänkte att det var så pass sent så då går jag och lägger mig längre än så tänkte jag inte men ljugit i support har jag inte gjort jag skrev bara att jag spawnade död vilket jag gjorde men skrev det för klockan var 11 så tänkte inte att sjukvårdare skulle vara inne och ber om ursäkt för mina handlingar och kommer inte göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har förut varit en riktig lallare och blivit bannad 11 gånger vilket är skämmit känner dock att jag mognat sedan dess och har bara 1 dom senaste 3 månaderna och den blev jag av med direkt för det var ett missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har lärt mig att man inte ska lämna hur sent det än är och jag har lärt mig att man inte får lämna när scenariot är klart för det var det jag trodde grundligen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag hade kunnat vänta dom där 5 minuterna och åkt till sjukhuset sedan lämnat vilket jag ångrar att jag inte gjorde för jag köpte krim igår så detta med krim rp är lite nytt för mig och jag ber bara om en annan chans nu när jag har sten koll på reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka