Nekad Jamill | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamill

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamill

Vad är ditt discord namn? Lilla Al-Fadji

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Han heter Bobbo KIarlson och är 22 år gammal. Han är född 2002-01-01 bobbo har bott i staden i 3 veckor och känner sig redan hemma här på unive Han känner ganska många typ 8 personer och dom tycker han är jätte snälla mot han. några av dem är mohamad abo , bictor barck . dom är roliga och snälla. Hans hobby är att åka eller köra. Han vill jobba på Mekonomen för bobbo har hjälpt sin pappa, mamma och syster i garaget. bobbo har hjälpt dom sen han var 7 år gammal. Bobbo Pappa är 45 år gammal. Hans Mamma är 42 år gammal och bobbo har en syrra som är 15 år gammal hon heter tindra. bobbo favorit färg är svart och röd och vit. Hans favorit klädes märke är nike. Bobbo dröm bil är bmw m2 eller en Audi rs6a. Men han gillar alla sportbilar och alla gammla bilar som låter bra. Han har växt upp i ett fint område. Så han har inte hålt på men alkohol eller droger när han var liten eller när han är stor. Han har gått på en publik skola i sitt område. bobbo gillar att gymma med kompisar eller ensam men med kompisar är det bäst. Bobbo har en bra relation med sin släkt men bäst med sin mamma och pappa. Bobbo favorit maträtt är köttbullar med brunsås och potatis mos och ett stort glas med coca cola zero med is. Det tycker han är riktigt gott. Hans Dröm är att bil miljonär och kunna köpa Många sport bilar och gammla bilar. Bobbo gillar också att hjälpa människor.
bobbo karlson gillar att vara snäll mot alla han träffar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket jag kan inva alla mina vänner till discorden och jag kan ha er discord i min bio och såklart kommer jag bidra med bra rp och mycket social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex att jag är polis och en annan är krimenell och att dom andra ochså ska få vinna ett scenario! vad jag tror elafall.

Hur hittade du Unive? jag sökte en server på fiveM och sen ploppade ni upp högst upp såklart.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex att jag är polis och en annan är krimenell och att dom andra ochså ska få vinna ett scenario! vad jag tror elafall. jag byter denna för att jag såg att min kompis hade samma.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att t.ex man ska låta den andra motståndarna få en chans att vinna ett scenario så man ej tar hem vinsten själv om ni fattar vad jag menar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka