Nekad Jamieslenderman | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamieslenderman

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Vad är ditt discord namn? Jamielsenderman2#3478

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Olsen och är född 27 Juni 1976. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Bengt har växt upp med ingen pappa och ingen mamma. mamma dog av bilolycka när kBengt var 3 år gammal och pappa dog när bengt var 8 år. Det har bildat ett stort trauma i hans vardag. så bengt har inte haft det så bra hans liv. Det har gjort så att han har vart väldigt ledsen de senaste åren för han har blivit påmind några gånger när han nyss köpt ny bil och får flashbang. Han gick i skolan som vanligt, men var ofta hemma pågrund av att han har vart väldigt ledsen och haft lite hem skola men annars så har skolan vart okej. Han var ganska lycklig i skolan fram tills 7:e klass, då behövde han byta skola pågrund av att hans skola inte hade högre årskurser. Väl när han då började 9:an blev han starkt mobbad, det gjorde så att han fick hemundervisning, och aldrig var i skolan. Detta pågick ända fram tills studenten, då han slutade skolan. Men han kom ut med alla A, trots sina trauman. Han hade trots allt hemundervisning. Efter det gick han på Stockholm Univeritet, för att fortsätta plugga till vetenskapsman. Bengt har en flickvän som heter Hoffe. Hon har bott i Sthlm hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sig själv eftersom hon har det väldigt svårt. Bengt gillar att spela Basket ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu jobbar Bengt som bilmekaniker på mekonomen och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med sin flickvän. bengt gillar också att åka bil och hänga med sina vänner Harry och Ove.

Vad kan du bidra med till serverns RP? som en erfaren FiveM spelare så har jag ganska mycket kunskaper och erfaren till serverns miljö och RP. Jag kommer bidra stort till så att det blir mer social rp på servern. Jag kommer göra så det blir bättre rp på servern och inte bara för makt. jag är ganska bra på att rpa och jag vill lära många andra på den här servern att de ska rpa bra så att den här servern blir en bra och trevlig plats att Rpa på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? göra förändringar så att alla ska må bra och tycka det ska vara roligt att rpa. och att alla ska kunna vinna ett scenario så att det blir roligt för båda att göra ett scenario. man ska inte spela för att bara vinna ett scenario. båda parterna ska ha kul när man spelar.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar det

Nekad, hittar ej din Discord!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka