Nekad Jamieslenderman | Ban överklagan linus

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamieslenderman

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199252588270/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Jamieslenderman2#3478

Vem var det som bannade dig? linuS

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnust

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde dumma saker och mycket onädiga saker som jag absolut ångra. och jag kommer aldrig att göra om det. och jag var väldigt omogen när jag slog personen det var dumt av mig och jag fattar varför de banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis krocka på vägen vi rpa på skador sen kom ambulansen och hjälpte oss sen blev vi vdm:a av någon som körde i typ 400km/t så många sjukvårdare blev skadade och bosse lasse min f.d kollega blev påkörd och var jätte skadad sen sprang han iväg och då sprang jag efter han sen sprangvi i typ en kvart. sen kom vi till sjukhuset och där låste han in sig själv sen kom det någon sjukvårdare och öppna upp. så jag sprang in dit sen stog han och jag och höll in höger klick så att vi var beredda om någon skulle slå. sen kom min kompis in och då drog bosse upp en ficklampa så då blev jag rädd och slog han och min kompis slog båda till döds med basebollträ (vet inte varför men han blev bannad i 20 dagar) sen när han hade dödat de så sa en helper all i support sen hoppa vi in där så blev jag bannad i 2 dagar och han andra 20 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej egentligen tyckte jagdet varen bra ban jag förtjänar det jag gjorde till 100% och jag kommer lära mig mycket efter den här bannen. men jag tycker bara inte 2 dagar för jag har blivit bannad förut för suntförnuft när jag slog non och då blev jag bannad i en timme men jag förtjänar det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kan berätta en gång när jag blev bannad jag visste inte hur man satte på push to talk och så prata jag skit mycket ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde börjat med att inte följa efter han och tänka på vad jag gör innan jag gör det alltså inte slå. och mycket. jag kunde ha gjort mycket annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag harlärt mig en massa saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka