Inaktuell Jamieslenderman | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamieslenderman

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Vad heter du på discord? Jamieslenderman2#3478

Ange ditt födelsedatum 27 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? En anledning varför jag vill bli M-A är för jag verkligen gillar att hjälpa och förbättra unive eller t.x.e hjälpa någon som inte vet hur något funkar/vet, jag vill också se till att servern utvecklas och att fler bra och roliga RPare får en chans att komma in på server och ha en bra tid. Genom att ha bra koll på medlemmarna kan jag se om de sköter sig men också om de hjälper nya medlemmar med något de inte kan eller vet. jag ser också att ni söker M-A och jag ville ta nästa steg att hjälpa icke medlemmar så de blir medlemmar och lär sig alla regler här på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är bekant med att hjälpa folk som behöver, en anledning varför jag är så bekant med det är eftersom jag för tillfället är Mekonomen biträdande chef så jag hjälper sjukt många personer med massor av olika saker som t.x.e att hjälpa de i pm eller med något ig. jag är också väldigt bra när det gäller intervjuer och kan alla regler på servern. när jag tar intervjuer med folk så är jag lugn och om någon inte fattar frågan så tar jag om frågan igen och långsamt. jag är trevlig bestämd och väldigt generös. jag gillar att hjälpa folk helt enkelt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska vara trevlig bestämd och sträng om det behövs men ändå väldigt ödmjukt. man ska visa respekt till alla man ska vara ärlig och bemöta alla på ett trevligt sätt man ska prata väldigt tydligt så man hör vad personen säger och det tycker jag att jag själv är ganska bra på att göra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Först så vill jag att de med medlemskaps rollen ska kunna visa respekt och att de ska ha en bra RP så att andra ska ha det roligare på servern, och att de inte ska hitta en lallare som springer runt och slår folk. Mitt mål är att folk ska vara nöjda med sin medlems roll och att de inte ska tycka det är oviktigt att bli av med rollen. det ska vara viktigt att behålla sin medlem roll.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Första kravet är att de ska veta vad deras karaktärs mål är och att de ska kunna berätta om sin karaktär på ett bra och utvecklat sätt. En medlem ska också kunna visa respekt mot människor ig och även ooc, de ska häller inte lalla utan de ska sköta sig och inte bryta mot massor av regler. Jag tycker även att det är viktig att medlemmarna kan de flesta grund reglerna som t.x.e
RDM=Random deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning.
VDM=vehicle deathmatch innebär att man använder sitt fordon som ett vapen.
SUNTFÖRNUFT=där utgångs punkten för RP går.
FEARRP=att man ska vara rädd för att dö. att man ska värna om sitt liv
POWERGAMING=att man ska RP på t.x.e skador och att man inte ska spela för makt och pengar.
METAGAMING=innebär att man tar information från ooc alltså från lokal eller discord.
COMBAT LOGGING=att man leaver för att undvika ett scenario där man t.x.e att man leaver när man blir stoppad av bara för att inte få en böter eller hamna i fängelse.
NLR=New life rule innebär att inte ska komma ihåg något efter man dött i ett scenario.
COPBAIT=innebär att man försöker medvetet få polisens uppmärksamhet. , det kan vara att man kör snabbt brevid en polis eller sladda bredvid en polis.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det ansvaret som en M-A har är väldigt stort eftersom de håller koll på alla medlemmar för att servern ska vara så bra som möjligt. Alltså att du inte tar in någon som inte kan några regler eller nånting om RP. Jag tycker också att en M-A ska säga varför en person blev nekad på sin ansökan eller intervju och istället säga hur de kan göra nästa gång t.x.e att de kan träna mer på reglerna. Det är också väldigt viktig att man släpper in bra personer som kan sköta sig, och inte släppa in människor som lallar och inte kan bete sig. Så man kan säga att man bestämmer hur hög RP nivån ska vara inne på servern

Hur ser din aktivitetet ut? det här är bara den tiden jag är ledig men på helgerna kanske jag inte spelar 12 timmar på en dag utan det äör tiden jag är ledig men på vardagarna när jag är ledig spelar jag alltid. Måndag-15:00-17:00 19:00-21:30 ca 4,5 timmar på måndag tisdag- 15:30-21:00 ca 4-5 timmar onsdag-14:00-16:00 19:00-21:00 ca 4 timmar torsdag-15:00-21:00 fredag-18:30-00:00 lördag-10:00-23:00 söndag-10:00-23:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka