- Meddelanden
- 510
- Reaction score
- 16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja lisas
Vad heter du IRL? jamie
Vad heter du på discord? ebboz83#6498
Hur gammal är du? 11
Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla mycket på marja-lisas jag kommer utveckla rp nivån och aktiviteten och folk som ger ut grattis bilar det har jag absolut nåt emot då man ska jobba där för att det e et kul yrke och att man ska ha bra kunskaper inom systemet och sånt men jag känner eftersom att jag har varit erfaren på marja lisas och vet hur allt fungerar och sånt så vill komma tilllbaka och utveckla så mycket som krävs för att det ska bli en bättre plats samt kommer it acceptera lall elr folk som har en låg rp nivå men jag hoppas jag får en chans som marja lisas chef då jag har goda erfarenheter inom yrket
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? erfaren
Hur ofta kommer du vara inne? 9:00 till 20:00 på helger och vardagar 15:00 till 20:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? jamie
Vad heter du på discord? ebboz83#6498
Hur gammal är du? 11
Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla mycket på marja-lisas jag kommer utveckla rp nivån och aktiviteten och folk som ger ut grattis bilar det har jag absolut nåt emot då man ska jobba där för att det e et kul yrke och att man ska ha bra kunskaper inom systemet och sånt men jag känner eftersom att jag har varit erfaren på marja lisas och vet hur allt fungerar och sånt så vill komma tilllbaka och utveckla så mycket som krävs för att det ska bli en bättre plats samt kommer it acceptera lall elr folk som har en låg rp nivå men jag hoppas jag får en chans som marja lisas chef då jag har goda erfarenheter inom yrket
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? erfaren
Hur ofta kommer du vara inne? 9:00 till 20:00 på helger och vardagar 15:00 till 20:00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja