Nekad jamiesörqvist1 | Ban överklagan [Bjorklund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamiesörqvist1

Icke Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ebboz/

Ditt Hex-ID: steam:11000010185e656

Vad är din discord tagg? TN_Raptors#6498

Vem var det som bannade dig? Bjorklund

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming/sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja gjorde powergaming och sv abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ok allt började med att en vit bil kom upp till vårat gäng område då undrade vilka dom var med i och då sa dom näe vi e inte med några och då fråga vi vrf bär du blåmask da? då sa dom ja för jag gör det sedan åker dom iväg vi åker efter en bit bort ända till torget, och då fråga vi ifall dom kunde följa efter oss då gjorde dom det och antagligen från ingenstans när vi sitter i bilen och dom typ 3 meter bort och dom kör efter oss så hör dom att vi säger det e eatside sjut dom då börja dom rikta vapen då körde vi därifrån och dom körde efter en bit och sen vid räddningtjänsten så svänger vi och kör tillbaka, då har dom krockat där och då börja dom rikta så vi åker en bit bort och försöker få träff på dom men då kommer någon 10 sitsig bil och körde in i oss så våran bil gick sönder. då kommer dom igen och skottar när vår bil e sönder, då kliver jag ur bilen och tryckte space då hoppade jag ner för bron och då dog ja och jag visste inte ifall man fick rpa på miss elr inte men då ressa jag för det va ej meningen att jag skulle hoppa egentligen, men då när jag ligger död där nere så revvar jag och sedan försöker springa upp asså försöka hitta en vägg upp då hittar jag ej nån vägg up så jag börja springa in mot nån tunnel och då ser jag nån springa efter och sen kom jag till nån slags gata och aa så var det chill sen men då tog ni ju in oss i kanalen och så snackade vi och så vidare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel till 100% oh nu vet jag ochså att jag ska rpa på miss har aldrig sett att dom har skickat ut att man ska göra ddet men nu vet jag och jag har lärt mig utav denna ban fast den inte har varit så länge och jag förstår till 100% ifall ni nekar denna ansökan men ska höja min rp nivå som jag hade innan alltså innan allt detta hände. men jag gjorde fel ial.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. denna här frågan hur många tidigare avstängningar har du? kan ej välja den rätta så skriver här jag har 23 bans.

jo jag har ju som sakt fått många bans men det flesta var för typ 8-9 månader sen när jag va ny till rp. men ja jag har begått många regelbrott och jag har faktiskt lärt mig mycket utav dom. och jag vet att man alltid ska tänka efter sig innan man gör nåt dumt ifall man vill behålla sina roller/medlem och sånt. men t.e.x en gång när jag va polis och körde som en dåre då fick jag ban på det och det lärde jag mig av men kommer ej ihåg alla mina bans men har lärt mig utav alla och unive har hjälpt mig att få en underbar rp nivå men denna gången så var den ej så bra det kan jag hålla med om. men ber verkligen om ursäkt detta kommer ni aldrigg behöva se igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte revvat bara leggat död och rpat mig vidare. fast som död då. och rpat på skadorna när vi krockade. istället kunde jag bara ha leggat kvar i bilen och rpat på skador med hjälpt utav ./me och /sme.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig. och det lovar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. förstår ifall du nekar men har lärt mig utav alla bans och jag vill bara göra många roliga scenarios med mina vänner och så ja kan få rpa som polis nu och göra många roliga scenario. men förstår ifall du nekar mig.

skullle ochså bara säga att jag vet att det var sjukt pinsamt för mig efter har spelat på unive i 9 månader det förstår jag men har lärt mig utav det och kommer aldrig hända igen hoppas ni får en bra kväll staffs:) samt det har gått 24h sen jag gjorde en igår.

och jag förstår mitt misstag och att det va sjukt lågt av mig att göra såhär och det kommer verkligen inte hända igen det kan jag lova.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka