Inaktuell jamiesörqvist1 | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamiesörqvist1

Icke Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ebboz/

Ditt Hex-ID: steam:11000010185e656

Vad är din discord tagg? TN_Raptors#6498

Vem var det som bannade dig? Winter010

Hur lång tid var din ban? 20 timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-19 170345.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen gick runt med en ljus röst och frågade vilka folk va med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag var med mina vänner ig vid ett hus vi snackade lite och så vidare och då skrev jag ooc att jag ska iväg så jag måste stänga av nu då stänger jag av utan ngn ban men efter ca 2-3 timmar så blir jag bannad från ingenstans och har haft min voicechanger på hela tiden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig då jag har trustat en person igår han ksk blev bannad då och då blev jag ochså det för jag glömde detrusta men jag tycker denna e felaktig då jag har haft voicechanger på hela tiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lyckats ta lärdom av mina bans att man ska alltid tänka efter sig innan man gör nåt dumt när man ska rpa så ska man ha reglerna i huvudet så inte det spårar sig ut att man bryter mot reglerna elr ngt liknande men tack vare mina bans så har jag faktiskt lärt mig mer och mer och unive har gjort så jag fick en bra rp nivå när jag börja med unive för ca 1 år sen då kan jag erkänna direkt att min rp nivå va kass som satan jag gick runt och slog folk utan anledning jag vdma och lite andra saker men när jag har fått dom hära bansen för länge sen så har jag lärt mig reglerna mer och nu tack vare unive har jag en bra rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja asså haft voicechangern på och inte gått runt till folk och frågat vilka dom var med men lite konstigt då jag har inte gjort det, och har hat på voicechangern hela tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ha på voicechanger och inte gå fram till folk vilka dom e med ifall jag hade gjort det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka