Accepterad jamiesörqvist1 | Ban Överklagan [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamiesörqvist1

Icke Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ebboz/

Ditt Hex-ID: steam:11000010185e656

Vad är din discord tagg? TN_Raptors#6498

Vem var det som bannade dig? Dexter

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230215_164456.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen gjorde halv ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag hängde med en person vid sjukhuset sedan så kommer det fram en och säger jag kan inte slå dig och då säger jag ksk för du inte e medborgare och då sa jag det sen kommer det en bakom mig och börjar slå ner oss vid sjukhuset och sedan så slog jag han sen gick jag och den personen jag hängde med vi börja springa mot marja lisas och när ja springer dit så blir jag bannad för halv ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså typ båda för irl kan man säga ha du e inte medborgare nu ksk det e taskigt att säga irl liksom men ändå så kan man säga det men annars så ksk det inte var helt rätt heller att säga tyckte ial att man kan säga så irl har jag för mig men ber om ursäkt ifall jag gjorde fel där, sen tycker jag ochså att det var lite onödigt att banna mig i 2 dagar för ooc ksk börja med en kick för ifall det nu var halv ooc så var det ej grovt. det var en kille som sa vad dina knappar låter och då gav jag han en chans genom att ge han en kick men förstår ifall jag gjorde fel tyckte bara att man kunde säga så irl.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tagit lärdom av mig från alla mina bans då jag har lärt mig mer och mer inom reglerna på unive sen jag börja. och vet att man alltid ska tänka efter sig innan man gör ngt dumt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sakt medborgare som var halv ooc visste dock ej att det var halv ooc då man kan säga det irl men aa har ial lärt mig utav det och kommer ej göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte säga som jag sa elr ngt som innehåller ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka