- Meddelanden
- 510
- Reaction score
- 16
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie
Vad heter du på discord? TN_Raptors#6498
Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 15:00 till 21:00
tisdag: 15:00 till 21:00
onsdag 14:00 till 21:00
torsdag: 15:00 till 21:00
fredag 13:55 till 22:30
lördag 9:00 till 22:00
söndag: 9:00 till 21:00
lite info
hej! jag har varit sv många gånger och jag vet hur man beter sig och hur man använder permsen.
jag har bara vart medlem i ungefär 2 veckor men det va för jag hade slutat med rp helt och hållet men saknade rp efter nån vecka. så jag började med rp igen för 2 veckor sen ungefär vet att jag ksk bli nekad pågrund utav att jag har varit medlem i bara 2 veckor men förra gången jag hade bara spelat på unive i 2 veckor. så gav han mig en chans och sa ifall jag sett någon som har klagat på att du har missförbrukat dina perms så rycker den direkt och det förstog jag i intervju rummet och när jag hade vart sv i 2 veckor till så hade jag vart medlem på unive i 1 månad och ingen hade klagat på mig. men det väll lite det att jag kommer vara en bra förebild för alla andra att jag e en bra sv samt har aldrig fått indragen sv förut elr jo 1 gång förtyp 9 månader sen men har annars aldrig fått det har varit sv typ 7 gånger och 1 indragen alltså 6 sv har jag haft men har sakt upp mina sv ibland. pågrund av att jag ej kunde klippa men kommer behålla min sv roll för alltid nu då menar jag att jag kommer inte säga upp den men hoppas ni ger mig en chans att bli vidare och låt mig hjälpa unive att få ut alla lallare som e unive och gör dålig rrp ifrån sig.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 veckor men totalt 10 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 22 gånger men har ej blivit bannad på 3-5 månader.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. ens servervakts uppgift e att underlätta för staffs och hjälpa till på servern genom att kicka/banna alla som bryter mot reglerna. samt göra unive till en bättre plats genom att minska alla som bryter mot reglerna samt lallar och sånt. men jag vet att jag kommer klara av detta ansvar sen ska servervakter vara en bra förebild för andra spelare och hjälpa staffs få ut folk som bryter mot reglerna och håller på att lalla. för denna server e skapad till för att rpa inte lall och dålig rp. och som servervakt ska man abslolut inte leka med sina perms man ska använda dom på rätt sätt alltid. t.e.x ifall min kompis dör utav en bugg då kan jag it bara revva man ska alltid ha bevis som servervakt. men jag tycker iallafal att ens servervakts uppgift e att man ska underlätta för staffsen och hjälpa till med servern så att vi kan ha en bättre rp på unive. och så det minskar på folk som bryter mot reglerna. samt en servervakts uppgift e ochså att man ska vissa t.e.x icke medlemar och medlemar vad som e rätt och fel och ifall nån icke medlem har väldigt svårt att förstå reglerna då kan en servervakt hjälpa till genom att vissa vad som e rätt och vad som e fel och jag kommer ta detta ansvar för jag gillar att hjälpa folk. samt vill utveckla unive till en bättre plats. och ifall jag ser nån sv missförbruka och abuser sina perms så kommer jag se till så att han får indragen för jag vill vara en bra förebild för andra spelare och jag vill att andra ska ochså vara en bra förebild för andra.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill bli servervakt för att jag tycker att jag kan ta sånt här stort ansvar inom unive och jag vill alltid va med och hjälpa till på unive så jag kan lära folk läxor och så dom kan lära sig av det misstagen. och jag tycker att jag e lämplig nog för att jag känner mig mogen nog till att kunna ta ett sånt här ansvar som sagt. och jag tycker att just jag kan ta ett sånt här stort ansvar och kunna vissa folk vad som e rätt och vad som e fel. och samt har haft tidigare erfarenheter som servervakt samt vill ochså bli för att jag har it så mycket att göra nu för tiden så vill ta mer ansvar och bli servervakt. men jag hoppas att jag får en chans till att förbättra servern och kunna hjälpa staffsen. och jag gillar hjälpa folk sjukt mycket vill bara att alla ska ha en bra rp nivå och vissa alla icke/medlemar vad som e rätt och fel.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption att man använder toggleid under scenario.
abuse e att man missförbrukar sina perms t.e.x ifall jag dör utav hunger så kan jag ej bara ressa själv. isf får man rpa sig fram och hoppas på att ambulans kommer elr nåt liknande,
Vad heter du på discord? TN_Raptors#6498
Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 15:00 till 21:00
tisdag: 15:00 till 21:00
onsdag 14:00 till 21:00
torsdag: 15:00 till 21:00
fredag 13:55 till 22:30
lördag 9:00 till 22:00
söndag: 9:00 till 21:00
lite info
hej! jag har varit sv många gånger och jag vet hur man beter sig och hur man använder permsen.
jag har bara vart medlem i ungefär 2 veckor men det va för jag hade slutat med rp helt och hållet men saknade rp efter nån vecka. så jag började med rp igen för 2 veckor sen ungefär vet att jag ksk bli nekad pågrund utav att jag har varit medlem i bara 2 veckor men förra gången jag hade bara spelat på unive i 2 veckor. så gav han mig en chans och sa ifall jag sett någon som har klagat på att du har missförbrukat dina perms så rycker den direkt och det förstog jag i intervju rummet och när jag hade vart sv i 2 veckor till så hade jag vart medlem på unive i 1 månad och ingen hade klagat på mig. men det väll lite det att jag kommer vara en bra förebild för alla andra att jag e en bra sv samt har aldrig fått indragen sv förut elr jo 1 gång förtyp 9 månader sen men har annars aldrig fått det har varit sv typ 7 gånger och 1 indragen alltså 6 sv har jag haft men har sakt upp mina sv ibland. pågrund av att jag ej kunde klippa men kommer behålla min sv roll för alltid nu då menar jag att jag kommer inte säga upp den men hoppas ni ger mig en chans att bli vidare och låt mig hjälpa unive att få ut alla lallare som e unive och gör dålig rrp ifrån sig.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 veckor men totalt 10 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 22 gånger men har ej blivit bannad på 3-5 månader.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. ens servervakts uppgift e att underlätta för staffs och hjälpa till på servern genom att kicka/banna alla som bryter mot reglerna. samt göra unive till en bättre plats genom att minska alla som bryter mot reglerna samt lallar och sånt. men jag vet att jag kommer klara av detta ansvar sen ska servervakter vara en bra förebild för andra spelare och hjälpa staffs få ut folk som bryter mot reglerna och håller på att lalla. för denna server e skapad till för att rpa inte lall och dålig rp. och som servervakt ska man abslolut inte leka med sina perms man ska använda dom på rätt sätt alltid. t.e.x ifall min kompis dör utav en bugg då kan jag it bara revva man ska alltid ha bevis som servervakt. men jag tycker iallafal att ens servervakts uppgift e att man ska underlätta för staffsen och hjälpa till med servern så att vi kan ha en bättre rp på unive. och så det minskar på folk som bryter mot reglerna. samt en servervakts uppgift e ochså att man ska vissa t.e.x icke medlemar och medlemar vad som e rätt och fel och ifall nån icke medlem har väldigt svårt att förstå reglerna då kan en servervakt hjälpa till genom att vissa vad som e rätt och vad som e fel och jag kommer ta detta ansvar för jag gillar att hjälpa folk. samt vill utveckla unive till en bättre plats. och ifall jag ser nån sv missförbruka och abuser sina perms så kommer jag se till så att han får indragen för jag vill vara en bra förebild för andra spelare och jag vill att andra ska ochså vara en bra förebild för andra.
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill bli servervakt för att jag tycker att jag kan ta sånt här stort ansvar inom unive och jag vill alltid va med och hjälpa till på unive så jag kan lära folk läxor och så dom kan lära sig av det misstagen. och jag tycker att jag e lämplig nog för att jag känner mig mogen nog till att kunna ta ett sånt här ansvar som sagt. och jag tycker att just jag kan ta ett sånt här stort ansvar och kunna vissa folk vad som e rätt och vad som e fel. och samt har haft tidigare erfarenheter som servervakt samt vill ochså bli för att jag har it så mycket att göra nu för tiden så vill ta mer ansvar och bli servervakt. men jag hoppas att jag får en chans till att förbättra servern och kunna hjälpa staffsen. och jag gillar hjälpa folk sjukt mycket vill bara att alla ska ha en bra rp nivå och vissa alla icke/medlemar vad som e rätt och fel.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption att man använder toggleid under scenario.
abuse e att man missförbrukar sina perms t.e.x ifall jag dör utav hunger så kan jag ej bara ressa själv. isf får man rpa sig fram och hoppas på att ambulans kommer elr nåt liknande,