- Meddelanden
- 510
- Reaction score
- 16
Vad är ditt namn i verkligheten? jamie
Vad heter du på discord? ebboz83#6498
Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 9:00 till 22:00 oftast.
Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan ett år
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan it se men har blivit bannad 13 gånger tror jag men dom flesta e bans e när jag it visste så mycket om rp.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? en bra servervakt enligt mig är att man ska kunna skötta sitt job som man då har fått man ska aldrig använda sina perms i onödan eller använda de till scenarion. man får bara använda de när man tillexempel dör av miss eller tillexempel dör om man råkar knocka nån med ett vapen. sen så ska en servervakt ochså veta vad dom använder sina perms till och dels veta vad de gör. och en servervakt ska ochså alltid kunna hjälpa till och underlätta för staffsen. och jag kommer alltid använda mina perms på rätt sätt absolut inte p¨å fel sätt t.e.x ifall min bästa kompis säger snälla snälla lita på mig att jag dog utav en bugg det räcker it vill alltid ha bevis på vad som har hänt. så ja kommer aldrig använda mina perms på fel sätt men då att jag kommer göra unive till en bättre plats genom att hjälpa staffs att minska folk som lallar och bryter mot reglerna och jag vet att alla lär sig efter 1 ban. och jag har varit servervakt förut så jag vet hur allt funkar inom sv. jag hoppas ochså att jag får en chans kommer hjälpa till så mycket jag kan
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag tycker att jag e lämplig för att jag tycker att jag kan ta sånt här stort ansvar inom unive och jag vill alltid va med och hjälpa till på unive så jag kan lära folk läxor och så dom kan lära sig av det misstagen. och jag tycker att jag e lämplig nog för att jag känner mig mogen nog till att kunna ta ett sånt här ansvar somsagt och jag tycker att just jag kan ta ett sånt här stort ansvar och kunna vissa folk vad som e rätt och vad som e fel.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt enligt mig är att man ska kunna skötta sitt job som man då har fått man ska aldrig använda sina perms till onödan. eller använda de till scenarion man får bara de när man tillexempel dör av miss. men jag tycker att en bra servervakt ska kunna ta det här ansvaret och kunna vara seriös som servervakt och inte använd sina perms på fel sätt. och hjälpa staffsen att minska alla som bryter mot reglerna så vi får en bättre rp på unive.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt abuse och koruption e typ samma sak /abuse e att man använder t.e.x sina perms på fel sätt alltså typ om jag dör utav hunger då kan jag it bara ressa mig då. och /korruption e typ samma sak typ använder sina perms under ett scenario typ har toggleid under ett scenario det kan vara ett t.ex men vet att jag it kommer bryta mot korruption erl abuse.
Vad heter du på discord? ebboz83#6498
Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 9:00 till 22:00 oftast.
Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan ett år
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan it se men har blivit bannad 13 gånger tror jag men dom flesta e bans e när jag it visste så mycket om rp.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? en bra servervakt enligt mig är att man ska kunna skötta sitt job som man då har fått man ska aldrig använda sina perms i onödan eller använda de till scenarion. man får bara använda de när man tillexempel dör av miss eller tillexempel dör om man råkar knocka nån med ett vapen. sen så ska en servervakt ochså veta vad dom använder sina perms till och dels veta vad de gör. och en servervakt ska ochså alltid kunna hjälpa till och underlätta för staffsen. och jag kommer alltid använda mina perms på rätt sätt absolut inte p¨å fel sätt t.e.x ifall min bästa kompis säger snälla snälla lita på mig att jag dog utav en bugg det räcker it vill alltid ha bevis på vad som har hänt. så ja kommer aldrig använda mina perms på fel sätt men då att jag kommer göra unive till en bättre plats genom att hjälpa staffs att minska folk som lallar och bryter mot reglerna och jag vet att alla lär sig efter 1 ban. och jag har varit servervakt förut så jag vet hur allt funkar inom sv. jag hoppas ochså att jag får en chans kommer hjälpa till så mycket jag kan
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag tycker att jag e lämplig för att jag tycker att jag kan ta sånt här stort ansvar inom unive och jag vill alltid va med och hjälpa till på unive så jag kan lära folk läxor och så dom kan lära sig av det misstagen. och jag tycker att jag e lämplig nog för att jag känner mig mogen nog till att kunna ta ett sånt här ansvar somsagt och jag tycker att just jag kan ta ett sånt här stort ansvar och kunna vissa folk vad som e rätt och vad som e fel.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt enligt mig är att man ska kunna skötta sitt job som man då har fått man ska aldrig använda sina perms till onödan. eller använda de till scenarion man får bara de när man tillexempel dör av miss. men jag tycker att en bra servervakt ska kunna ta det här ansvaret och kunna vara seriös som servervakt och inte använd sina perms på fel sätt. och hjälpa staffsen att minska alla som bryter mot reglerna så vi får en bättre rp på unive.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt abuse och koruption e typ samma sak /abuse e att man använder t.e.x sina perms på fel sätt alltså typ om jag dör utav hunger då kan jag it bara ressa mig då. och /korruption e typ samma sak typ använder sina perms under ett scenario typ har toggleid under ett scenario det kan vara ett t.ex men vet att jag it kommer bryta mot korruption erl abuse.
Senast ändrad: