Nekad Jamiesörqvist | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamiesörqvist

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2011

Vad heter du på discord? ebboz83#6498

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 9:00 till 21:00

Hur länge har du varit medlem på unive? 6 månader ungefär

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (BIFOGA BILD) 10 gånger kan it ta bild

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt e en som håller koll ingame och hjälper staffs genom att banna och kicka folk som bryter mot reglerna.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag e just lämplig som servervakt för jag e mogen seriös servervakt och jag kommer hjälpa staff genom att hålla mycket koll på folk som bryter mot reglerna elr lallar.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt ska kunna grundreglerna vara seriös RP och hjälpa staff genom att hålla koll mycket ingame.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption e lite osäker men typ att man bannar ngn bara för att man e arg på den personen. Abuse e att man revar sig själv typ om jag dör utav mat då kan jag it bara reva mig själv man ska RP på det då att sjukvården kommer och sånt.

Ganska lite text men hoppas jag får en chans kommer hjälpa staff ingame och kunna ta så mycket ansvar ingame så unive blir en bättre plats!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka