- Meddelanden
- 35
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 765 — Övrigt
Anledning: Spelaren har påstått att två enskilda spelare finansierar importer på servern genom sexuella handlingar. Flera vittnesuppgifter har samlats in och flera i staffteamet har varit involverade i ärendet.
Personal: KalleAnka
Datum: 2026-04-07
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände under denna tiden var att jag pratade med en polare som jag känner ooc och drog ett skämt i discord men tydligen så blev det ett ärende ingame med. Jag sa att min polares kille ingame under den tiden betallade för hennes Import till henne men tydligen så tog dom det som att jag menade att hon sålde sig själv.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag fattar att det låter dåligt att jag säger att någon annan köpte en import till henne det var inte menat på ett sexuellt sätt eller något typ som att hon sålde sig själv.
Vad har du lärt dig sedan dess? Det jag har lärt mig är att jag inte ska dra djupa skämt och inte skoja runt med folk som man inte känner bra.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans pga att jag har mognat till och har fått detta återgärden nu ett bra tag. Tycker att alla ska få en till chans.
Har du bevis som stödjer din överklagan? jag har bevis att hon som jag drog skämtet till tycker att jag ska få en tillchans och tycker att det inte var en gilltig ban.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja