Accepterad Jamie! | Medlem ansökning [olssson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullebyn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hans

Vad är ditt discord namn? jamiemannen

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Sten och under hela hans barndom så växte han upp i ett stökigt område där han och hans vänner gick med i ett gäng vid 13 års åldern. Han var väldigt snäll och hjälpsam mot alla han mötte och han var alltid glad och på bra humör så när någon inte hade de bra så hjälpte han till så gott han kunde. Efter några år så var han 18 år gammal så bestämde hans vänner för att göra ett rån på ett annat gäng hus när dom inte var hemma. Mohammed tvekade och tyckte att det var en dålig idé men han vågade inte säga något så han bestämde sig för att hänga med så klockan 02:00 på natten så åkte dom upp till huset och gick in. Dom letade runt i 2-3 minuter och tog allt dom hittade, efter runt 5 minuter så bestämde dom sig för att dra där ifrån, så dom gick ut ur huset och där möter dom på 3 grabbar som var väldigt högt uppsatt i gänget som dom rånade och Mohammed frös till i några sekunder och sen visste han att det var kört så när dom kollade bort så sprang Mohammed långt iväg från huset ner i skogen och gömde sig och bakom sig så hörde han massa skrikande och han visste att hans vänner hade åkt fast av dom så han smög tillbaka och såg att det var en dörr på baksidan så han öppnade och gick in, han försökte hitta sina vänner och han letade och letade men tillslut så hittade han dom i ett rum så han öppnade dörren och bad dom att springa efter han så alla sprang ut ur huset och ner i skogen. Några år senare så bestämde Mohammed sig för att flytta ifrån sin gamla stad och då valde han att flytta till Unive staden och just nu försöker han vända på sitt liv och börja jobba på Mekonomen efter som att hans pappa lärde han mycket om bilar så visste han att de är de perfekta jobbet för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra rp och roliga scenarion, jag kommer också hjälpa nya spelare i servern att komma igång så mycke som jag kan och jag kommer bidra med roliga och långa och bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på motpartens perspektiv och inte bara på sig själv så om jag vet att jag kommer vinna ett scenario så kanske jag inte borde försöka mitt bästa för att vinna utan låta motparten vinna så att dom också har det roligt i servern och inte bara jag.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler minst 3 gånger nu och jag förstår reglerna mycket bra! Rdm, vdm, powergaming, powergaming 2, c logg, failrp, fear rp, meta gaming, suntförnuft, copbait, nlr.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat fivem i 1 år nu och är väldigt erfaren då jag har haft fivem som main spel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt seriös inom rp och jag hoppas att jag blir godkänd för jag vill kunna utveckla min rp mer och skapa roliga scenarion i Unive!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka