Nekad Jamie brook | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamie brook

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du IRL? Olle

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? ca 1000 https://steamcommunity.com/id/qt7ze26789/

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli biträdande chef på Brittas för jag har ett enormt bilintresse blandat med att jag vill hjälpa folk och ha rolig rp. Mitt bilintresse kommer också vara en fördel eftersom jag kommer snabbt och enkelt få fram bilarna kunderna vil ha så inte köer bildas och folk tillslut åker därifrån. Jag vill hjälpa till med att bygga upp företaget och hålla de som de mest framgångsrika i staden, Kunderna och mina anställda ska må bra och alltid vara nöjda med sina bilar de köper etc. Jag vill göra roliga scenarion och kanske speciella saker ibland såsom utlottningar från egen ficka etc.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarenhet om just bil säljare, men som mekonomen och autoexpert på andra städer. jag är van vid faktursystemet, med andra ord erfarenheter om biljobb om man säger så, har nära vänner som varit på bilfirmor och har även lärt mig ungefär hur de fungerar. Min vän hade en fivem server som jag jobbade lite bilfirma på och tyckte de va ganska lätt men även väldigt kul.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jamie brook, han e 22 år gammal och kommer från ett slumområde, han hade en halvjobbig uppväxt med bara sin mamma i bilden eftersom hans pappa blev skjuten när jamie bara var 2 år. när han var 8 fick han en låtsas pappa som är väldigt bil intresserad sen många år tillbaka, de gjorde också Jamie de och han jobbar hemma på bilar hela dagarna, han vill ta sig bort från de förorts grabbiga han har varit och bidra till samhället, just nu försörjer han sig mest på att sälja och köpa bilar på blocket men även får han hjälp av sin pappa. Han älskar att meka och hjälpa folk i sin närhet, han e en känslomänniska, håller sin familj väldigt nära och skyddar dem, men han har även väldigt bra att hålla inne ilska och inte få ut den över andra personer.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag (om jag inte reser etc) typ hela dagarna, på helgerna eller loven sitter jag typ uppe hela nätterna så jag är väldigt aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, bästa fivem servern nu och ingen ide att sluta bara för att man inte får ett jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka