Nekad Jamie brook | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamie brook

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/qt7ze26789/

Ditt Hex-ID: 110000119666269 (Hex)

Vad är din discord tagg? Slomooo baby#4933

Vem var det som bannade dig? Weed langaren

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: driftar i stan ~WeeD LangareN. Återstår: 6 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde lite olagligt och sladda inne på en parkering och i en rondell

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och driftade lite i en rondell och på en parkering vid torget,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja, på ett sätt kanske eftersom att jag såg 2 andra och även en polis touareg sladda 2 varv i en rondell, sen förstår ja att man inte ska kö så kanske mitt i staden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gågne var "rdm" då ja döda en kille som slog folk i marja katalogen och även slog ner min kompis och försökte slå ner mig helt oprovocerat, andra gången var de att ja åkte på motorvägen och träffa mitt räcket med min bil som blev powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, inte sladda i staden

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte sladda i stan

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka