Nekad Jamie brook | Ban överklagan [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamie brook

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/qt7ze26789/

Ditt Hex-ID: 110000119666269 (Hex)

Vad är din discord tagg? Slomooo baby #4856

Vem var det som bannade dig? Sather

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: gtepyh Anledning: Combat-logg Går ut om: 14 dagar 21 timmar 21 minuter Placerad av: Sather

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag teknisk sett combat logga även att de inte var menat så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit och rånat en kille på ett drog ställe, efter det åkte en mercedes upp och pratade lite med mig, om vad jag gjorde där osv, Sen var de inte så mycket med det, han fortsatte åka efter mig och tillslut tänkte jag att ja måste bli av med han då jag måste gå o lägga mig snart (kl halv 12 på en söndag) Jag åkte ner för en trappa där jag sedan såg han åka runt och ja vände tillbaka och körde in i en gränd då ja trodde han var borta, Ja loggade sedan och medans ja höll på att gå ut från spelet kunde man höra motorljud i några sekunder, min första tanke var att någon bara åkte förbi men sen tänkte jag efter och antog att det var samma kille som kom. Då loggade jag in på servern igen, valde senaste men ingen var där vilket ledde till att jag gick och la mig istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså lite både och, Mest var det jag som gjorde fel. Jag loggade ut alldeles för snabbt och skulle väntat istället till jag vetat att han inte varit där och inte tagit förhastade beslut. Men samtidigt tycker jag att 14 dagar och indragen medlem för de misstaget är för mycket, samt att jag precis hört om att man får varningar som krim vilket inte alls stämmer med detta straff men jag vet inte riktigt, samtidigt som jag faktiskt försökte rädda det genom att gå in igen även att jag behövde sova.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Osäker på alla anledningar, men vet att power gaming var en då jag körde in i ett staket på motorvägen lite hårt, sen att jag dsynca in i min kompis tror jag en var. men alla var förra året typ så har inte bra koll då jag inte spelat på några månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de hade jag absolut kunnat. Genom att inte logga ut direkt eller att vänta, se vad som hänt och tagit mig till ett säkert ställe innan jag loggat ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte starta vissa saker för sent på kvällen även om de inte var menat, men även att inte logga för snabbt efter nåt hänt om man måste åka iväg eller något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Combat-logg är en självklar regel man ska kunna in och utantill.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka