Accepterad Jamie brook | Ban överklagan [MORKIL_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamie brook

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/qt7ze26789/

Ditt Hex-ID: 110000119666269 (Hex)

Vad är din discord tagg? Slomooo baby#4933

Vem var det som bannade dig? Morkil

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: rdm ~MORKIL_. Återstår: 14 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De missförstod hela scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 av mina kompisar tänkte köpa cross på marjalisa, vi var i katalogen och då hör ja min kompis fråga "varför slår du mig?" och sedan kmr de 2 springandes ut, killen som slog sprang ut, ja SMSa marja för att ingen va inne och sedan sprang ut där min andra vän var och blev nedslagen av den killen som slog i katalogen. Ja går ut o frågar vad han håller på med och blir då slagen på, ja tar upp en kniv och han fortsätter slå vilket tvingar mig att knivhugga han, han dör och jag ska hämtar min hoj för att köra han till sjukhus, när vi kmr fram blir ja bannad för rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja tycker de var en felaktig ban då han som slog oss antaglien bara ville förstöra men jag kunde också rapporterat till staffs och fått han bannad istället för o döda han själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en gång, de var för powergaming då ja åkte på motorväg och svängde med baken in i ett räcke för o parera en bil,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat sagt till staffs men tänkte inte på det då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, hellre ta de till staffs än att göra de själv och riskera att bli bannad

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka