Accepterad Jamie brook | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamie brook

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/qt7ze26789/

Ditt Hex-ID: 110000119666269 (Hex)

Vad är din discord tagg? Slomooo baby#4933

Vem var det som bannade dig? Veni vidi vici

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~VεИi Vidi Vici hellcase.org. Återstår: 2 dagar 8 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att från deras synvinkel så såg nog kraschen väldigt allvarlig ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ut på motorvägen i hastighet runt 200kmh, först behöver ja undvika en kraschad bil som står mitt på vägen, efter de ser jag 2 poliser och en blå gammal audi, audi blev precis släppt. Samtidigt som den åker iväg kör den rakt över motorvägen vilket får mig att behöva parera så ja inte ska krascha i den vilket leder till att min bak snuddar mitt räcket. bilen börjar ryka eftersom den har varit med om lite innan,(lite skadad). Ja fortsätter då accelrera men kommer upp till runt 120 då jag insåg att polisen var efter mig, polisen kör rakt in i min bak i dubbla hastigheten vilket leder till att jag åker över körfältet ut på andra körbanan där min bil också går sönder. ja hoppar ut bilen, springer 5 meter för o sen inse att ja kanske inte borde de eftersom ja precis blev krockad i baken av min bil o ja borde nog inte powergamea, ja blir tazerad sen bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att bannen var fel på sätt o vis. men jag kunde absolut gjort annorlunda genom att bara sitta kvar i bilen som ja nu tänkt efteråt. bannen var fel för jag själv har aldrig varit med om att de som hände är powergaming i mina 1000 timmar fivem rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de hade jag absolut kunnat, till o börja med inte fortsatt åka efter bilen börja ryka utan stanna direkt och inse att de inte kommer gå att fly, men jag hade också kunnat stanna i bilen vid andra smällen och inte försökt springa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att powergaming här tas väldigt allvarligt. jag kommer inte åka lika snabbt som ja gjorde så pass nära staden och ja kommer även tänka mer i sådana scenarion istället för att gå på instinkt och ta mig därifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Powergaming i detta fallet innebär att du inte rollspelar skadad, i en sådan här krock behövs ambulans omgående och att du efter detta kan ställa dig upp är otroligt overkligt. Jag kommer ge dig en ny chans men vill att du ska tänka på detta väldigt mycket när du är ute och kör i trafiken

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka