Jamesp1201
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? James Pettersson
Vad är ditt discord namn? 1201james
Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: viffe1201 eller knäckemacka111
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll. rolig, fin
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag har kört en annan server som heter fjällen men flyttar nu till unive då jag inte gillar fjällen så mycket längre jag hoppas jag kommer trivas bra här i unive
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på rp eftersom jag har erfarenhet till rp innan
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela som ettt lag med rpn så att det ska vara kul för båda sidorna för poliserna och kriminella till exempel
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte jag är ganska ny till unive
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att man inte får döda utan anledning, Vdm inte köra övernågon eller döda någon med bil utan anledning och Fail rp att man failar och rpa typ som att bug abusa och annat
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt hoppas bara jag blir medlem
Vad är ditt discord namn? 1201james
Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: viffe1201 eller knäckemacka111
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll. rolig, fin
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag har kört en annan server som heter fjällen men flyttar nu till unive då jag inte gillar fjällen så mycket längre jag hoppas jag kommer trivas bra här i unive
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på rp eftersom jag har erfarenhet till rp innan
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela som ettt lag med rpn så att det ska vara kul för båda sidorna för poliserna och kriminella till exempel
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte jag är ganska ny till unive
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att man inte får döda utan anledning, Vdm inte köra övernågon eller döda någon med bil utan anledning och Fail rp att man failar och rpa typ som att bug abusa och annat
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt hoppas bara jag blir medlem