Nekad JamesNeck | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JamesNeck

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrik

Vad är ditt discord namn? alanrabinovitz

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1990

Berätta om din karaktär. Bakgrund:
Jordan växte upp i en kärleksfull familj i Göteborg, där han var omgiven av kulturella och ekonomiska privilegier. Hans ungdom präglades av studier och ett brinnande intresse för bilar och entreprenörskap. Efter att ha fullföljt sina studier i ekonomi på universitetet, kände Jordan en stark längtan efter att bryta sig loss från sitt bekväma liv och testa sina vingar på egen hand i en helt ny miljö.

Personlighet:
Jordan är en finurlig och väldresserad man med en osviklig förmåga att göra ett gott första intryck. Han är genuint intresserad av människor och deras historier, vilket gör honom till en utmärkt konversatör och en person som lätt knyter an till andra. Trots sin fina yttre är Jordan mycket tillmötesgående och anses vara oerhört tillförlitlig bland sina vänner. Hans passion för bilar håller honom ständigt på jakt efter kunskap och nya upplevelser inom området.

Hur han kom till staden:
Driven av en önskan att omdefiniera sig själv och söka nya utmaningar, bestämde sig Jordan för att lämna Göteborg. Han flyttade efter att ha hört talas om dess dynamiska miljö och de många möjligheterna som finns i den nya staden han har flyttat in till. Med en enkel resväska, ett hjärta fyllt av ambition och en önskan att skapa ett nytt liv från grunden, anlände Jordan till staden. Hans mål var att hitta sin egen väg, bygga upp ett nytt nätverk och utforska allt vad staden hade att erbjuda.

Ambitioner:
Jordan är bestämd i sin övertygelse att ta varje dag som den kommer och låta sina erfarenheter och möten med nya människor forma hans väg framåt. Med en naturlig fallenhet för social interaktion och en outtröttlig arbetsmoral, är Jordan redo att möta alla utmaningar som väntar i sin nya hemstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle gärna vilja bidra genom att introducera en karaktär vars livsmission är att lösa mysterier som dyker upp runtom i staden. Den här personen är driven av nyfikenhet och en osviklig känsla för rättvisa, vilket leder till spännande äventyr och intriger. Min karaktär skulle samla andra spelare för att lösa gåtor, avslöja hemligheter och rättfärdiga orättvisor i spelets värld. Detta skapar en spännande dynamik där varje spelomgång blir en ny upptäcktsresa!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att man agerar eller fattar beslut som är till fördel för den andra sidan eller motparten, snarare än för sig själv eller sitt eget lag.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har noggrant läst och förstått serverns regler. Jag är medveten om vikten av att bidra positivt till communityt, som framgår av § 1.1, där det betonas att varje medlem bör bidra efter bästa förmåga och rapportera eventuella regelbrott eller kritiska buggar. Jag förstår också vikten av att upprätthålla en respektfull och icke-toxisk interaktion med andra medlemmar enligt § 1.2, inklusive att visa respekt, undvika kränkande kommentarer och respektera deras önskan om anonymitet. Vidare är jag medveten om att jag ska visa respekt och resonabilitet i mitt samarbete med serverns personal enligt § 1.3. Slutligen är jag medveten om de generella reglerna som förbjuder användning av servern för reklam, kriminell verksamhet och försäljning av in-game föremål för verkliga pengar enligt § 1.4. Jag är redo att följa dessa regler för att säkerställa en trevlig och rättvis spelupplevelse för alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte så mycket erfarenhet inom rollspel men jag har förstått på mig reglerna och har många vänner som tidigare har spelet på rollspel servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt bra på att spela karaktärer och att vara seriös på det jag gör. Jag skulle jättegärna vilja spela mer på er server och bli medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka