Nekad Jamesboon23 | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamesboon23

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086457473

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? Gandalf#5213

Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport#3228

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är inte jag som är bannad utan min brorsa. Vet ej vad han har gjort utan när han blev bannad så blir jag bannad för vi står på samma ip.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom hem från skolan och då säger min bror att han har blivit bannad. Så jag kollar om jag också har blivit det för att vi sitter i samma ip och det har jag. Vet inte exakt hur det fungerar med detta. Jag vet vad korruption inom yrke är men det är inget jag har gjort och det skulle ju han ha förtjänat för att jag fattar att han har gjort något emot någon företag för att få pengar. Jag vet inte vad jag ska göra eller så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså bannen var inte felaktig för att antar att min brorsa förtjänar den eftersom han bröt mot reglerna. Men jag har inte gjort något och det går ut på mig när han blir bannad för vi ligger på samma ip.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan för jag håller mig till reglerna och gör det man ska göra. Utan min brorsa har blivit bannad ett x antal gånger har försökt lära han att sluta för det går ut på mig också då menar jag att han får börja tänka på andra också utan bara inte sig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har försökt att stoppa han för att göra flera saker så att han blir bannad men han tydligen fattar inte det att jag blir också bannad för vi är på samma ip. Liksom jag spelar med mina och han med sina. Tänker att han borde fatta sådan saker eftersom han är 14 år. Tänker i den åldern så fattar man och vet vad man gör hade fattat om han var 10 men nu är han inte det. Tänker att jag inte kan göra mycket mer utan kanske jag tar hans dator eftersom han kan inte spela ett enda spel utan att hålla på att bryta regler. Det är ju inte jag som tar dator då utan min far. Alltså han fick en dator på sin födelsedag och var först tacksam. Sen skulle han hitta ett spel att spela med sina vänner jag visade han fivem. Först han földe reger och sånt och hade allmänt roligt men nu vet jag inte vad som har hänt med han. Tänker att han inte får ha en dator då. Inte bara att han inte följer regler på spel utan tänker inte på andra. Tror inte han fattar hur besviken jag blir på han när han blir bannad för att jag får också bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag visste redan vad som var rätt och fel utan det är bara han som inte förstår mycket. Han lär sig aldrig något. Jag tänker mig att jag tar hans dator som sagt så kommer han få något ps4 eftersom de jag sa innan att han kan inte följa regler. Detta gäller inte bara fivem utan som tex gta 5. Om han blir bannad blir jag. EWn gång blev han banad för han fuskade. Sen när jag skulle in var jag också bannad eftersom vi ligger på samma ip.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa, till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka