Nekad Jamesboon23 | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamesboon23

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086457473

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? FAMMM#7267

Vem var det som bannade dig? Kurt

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: 0 ~Kurt Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när jag bråka med en person förlorade jag anslutningen och blev kickad från serven.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att det skulle vara ett race någon stans. Jag kör ditt och sen när det ska börja så förbereder jag mig. Andra personer kör före sen kommer resten inklusive mig. När jag ska svänga krockar jag in i en person, han som jag kraschade in i stack iväg. Men när jag kom tillbaka anklagade någon mig för att jag körde in i han. Vi började bråka lite sen tar han fram en kamera och när jag ska öppna bakluckan på min bil slår han mig och jag slår tillbaka. Sen kommer en annan person tror hans vän och säger slås slås kom igen. Men han jag bråkade med sa att han hade slått mig. Jag sa testa mig. Sen hoppade jag in i hans bil. Hans vän kör efter. När vi stannar går vi till ett hörn där jag sen slår han och så förlorar jag anslutningen och blir kickad. Sen försöker jag ansluta igen för att fortsätta scenariot men då är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jag skulle gå in igen och fortsätta scenariot men då var jag bannad. Nu kan vi inte fortsätta men skulle jag kunna bli unbannad. Jag skulle bli så glad och har varit deprimerad de senaste dagarna lovar och svär på allt jag äger och har. Fivem är det roligaste spelet enligt mig, men att bli bannad på sin favorit server, ja det känns inte bra. Om ni inte tror mig vet jag inte hur jag ska bevisa men i alla fall sänk perma banen till nån månad för då känner jag mig bättre och vet i alla fall att jag kan komma tillbaka och spela.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första när jag var helt ny. Jag hade på mig en mask och en skottsäker väst. Och sen blev jag bannad. Den andra gången var att jag stod i kö med en voi utanför maja lisa. Första lärde jag mig att man går direkt inte runt så för det inget man gör i IRL. Den andra förstod jag inte vad som var fel men jag gör inte om det i i alla fall. Den sista var ett misstag där jag bråkade med tre killar sen kortfattat börjar två slås mot mig och jag slår de sen blir jag bannad för RDM. Första gången jag överklagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för att jag kan inte kontrollera anslutningen. Det var inget jag kunde ha gjort annorlunda. Jag hade kunnat undvika bråket det är det ända annars inget annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det fanns inget att lära sig för jag gjorde inget fel för anslutningen bröt. Jag skulle i alla fall om ni inte tror mig lägga en månad ban istället för perma.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka