Nekad james2727 | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

togg1.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? james

Vad är ditt discord namn? james2727

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob Bobsson och är en person som är mycket känd och snäll. Han är väldigt odmjuk och bryr sig om många andra. Han är vaken mycket på dagarna och gillar att chilla vid öppna platser och prata och ha de chill oftast på dagarna. Han har haft det ganska bra som ung då han växte upp i en rik familj med en rik bakgrund. Han gick på en riktigt bra skola som ung och hade bra kompisar och levde bra. Han gick på stadens finaste skola och hade en riktigt bra ungdom. När han växte upp och blev äldre så dog hans pappa olyckligt och han ärvde allt han hade och alla hans pengar,hus och bilar. Han fick veta att hans Pappa äkte ett kriminellt nätverk och han fick ärva allt och nu sköter han alla drog affärer i landet men försöker att ta sig ur då han vill leve ett fridfullt lev själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp stämmning och bra och roliga scenarion tillsammans med alla andra på servern. Gillar att göra roliga scenarion. Jag har bra vibes och tycker att det är roligt gillar att glida runt i bilar och att import kriga så man får bättre bilar då jag har ett stort intresse för bilar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst menar att man ska spela så att båda sidorna har det roligt i scenarion tillexempel du gör ett butiksrån och så kommer inte polisen och så åker du bara därifrån då blir det mycket tråkigt för polisens sida.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag kan ge exempel på rdm, copbait, metagaming, clogg och vdm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes har spelat på flera andra servrar och kan mycket inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: vill att du utvecklar mer om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka