Nekad James | Whitelist ansökning [Eken] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

James

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198324062603

Vad är ditt namn i verkligheten? James

Vad är ditt discord namn? juames#1971

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter James Jansson och är 18 år gammal, altså 02a. Han kommer från ett fint hushåll i Kanada, men blev slagen av sin farsa och flytta till multistaden direkt när han kunde. James hitta snabbt ett intresse för bilar när han möte några kompisar i multistaden. Han jobbar just nord som brevbärare hoss Postnord fast drömmen är att sälja bilar. James är väldigt snäll och trevlig fast har ett litet aggritionsproblem och har ett nikotinsberoende, på grund av hans uppväxt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer hjälpa andra medborgare om jag börjar jobba hos en billförsäljare, Jag har spelat på andra whitelistservrar som tex rosberget men den blev innactiv och jag ville ha en bättre RP upplevelse. Jag har en ganska hög RP nivå och tycker det är kul när man hamnar i seriösa scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Alla spel jag har kört har blivit långtråkiga satt nu har jag m,ycket tid på händerna som jag spenderar framför dator. Jag spendera min tid på rosberget men jag tyckte att multistanden verkade ha en bättre RP nivå och är väldigt aktiv.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom vänner som rekomenderade den starkt, den är också väldigt aktiv så den har ett bra ryckte.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha så hör RP nivå som möjligt och kunna ha stora och roliga scenarion som möjligt med andra seriösa spelare. Jag vill ha den här nivån av RP som en laglig invånare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Vidare till muntlig intervju, lycka till!!

WL-Ansvarig
Servervakt
Discord: Eken#2851

Öppen pm, svarar alltid snabbt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka