Accepterad James Lawn | Ban överklagan [Birful]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

James Lawn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198030593137/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Archelif och någonstans 01:50

Vad är din discord tagg? Archelif#2635

Vem var det som bannade dig? Oliwer070

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade köra på någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag ville hämta en vän vid en parkeringsplats men helt plötsligt hörde jag att jag körde på någon och såg att jag gjorde det. Men saken var att servern laggade tror jag och jag såg inte spelaren jag körde på

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det enda jag gjorde fel var att jag körde på någon. Men samtidigt tycker jag att bannet var spontant för jag ville rädda personen och gick ut från bilen men blev direkt avstängd.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannet var på grund av att jag plockade weed utan att ha fått rollen kriminell på discorden och jag slutade plocka efter unban. Den andra var jag på dåligt humör när mina kompisar blev knivad av kriminella och körde på dem. Sedan dess försöker jag lugna ner mig och inte döda folk helt spontant.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Köra lite långsammare så folk inte helt plötsligt teleporterar och råkar köra på någon igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Köra lite långsammare så folk inte helt plötsligt teleporterar och råkar köra på någon igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka