Nekad james bond | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

james bond

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? jamesbond0892

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: leo wester, 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal,omtänksam och lite små sur

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: leos bakgrund är en fin svensk påg som är uppvuxen på landet med sina föräldrar och en av sina brödrar, när leo var 12 hände något dramatiskt i hans liv som han aldrig kommer glöma, leo och hans far var ute o gick då de kom fram maskerade personer och rånade hans far men hans far försökte stoppa det och då blev han skjuten rätt i huvet och i bröstet och dog mitt framför ögonen på leo. leo kunde inte sova på flera nätter och polisen kunde inte göra något då dem inte har några bevis eller vet vem det är så leo blev riktigt förbannad och ledsen att ingen kan ge hans far rättvisa så den dagen bestämde leo sig för ett val i livet att bli polis och föröska göra en förbättring inom polisen och mydigheterna. så när leo var 19 gått ut skolan började han jobba på en bar för att man skulle ha 2 års erföranhet innan man skulle bli polis, nu är leo 25 färdig utbildad till polis och är då aspirant, hans första dag inom polis yrket skulle han inte vilja göra i sin hemstad utan han bestämde sig att flytta till unive staden och börja om sin karriär och glöma traumat i hans gamla hem stad, så nu i unive tänker han på börja sin resa i unive som polis förhoppningsvis och visa en förbättring i staden och hjälpa utveckla den så gott de går

Vad kan du bidra med till serverns RP? de jag kommer bidra med är en lugn o go rp och så utvecklad som möjlig ska jag försöka göra den så verklig jag bara kan. även ska jag försöka hjälpa andra med sin rp om jag ser att dem kanske inte kan helt 100. kan även bidra med en väldigt bred och rolig karaktär som gör alla i sin omgivning glada att se, kan bidra med att lära andra och förstå bättre

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om vi säger till exempel en polis jagar en misstänk och han då springer in i ett civilt områda kan polisen istället för att använda våld eller aggressiva metoder så kan dem spära av området och förhandla med den misstänkta för att undvika att civila personer skadas även om de kommer att ta längre tid att gripa personen så prioriteras allmänshetens säkerhet vilket gynnar samhället som helhet

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm= det är att du går fram o slår en random spelare utan att ha ett bra senario eller tanke bakom det typ om man bråkar med en spelare o man vet att man kan deskalera situationen utan att slåss men man gör det ändå VDM= det är ungefär samma sak bara med ett fordon då som en bil att man kör på någon eller dödar utan att ha ett senario eller ett skäl till att behöva göra de. METAGAMING= innebär att du kanske vet info utanför spelet som din karaktär inte vet men att du sen går in och rpar med den info fast du inte vet de lks i spelet. copbait= du försöker få polisen uppmärksamhet bara för att du kanske har tråkigt eller något.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är 17 år väldigt seriös inom såna här spel, ingen lallare eller regelbrytare och samt att jag är ganska mogen 17 åring och har mycket tid för servern så om ni skulle behöva något hjälper jag gärna till :)

Nekad.
Anledning
: Ditt discordkonto är mindre än 6 månader gammalt. Du behöver antingen ansöka med ett discordkonto som är mer än 6 månader gammalt eller genomgå vår verifieringsprocess. Det gör du genom att skriva /verifiera i unive discorden. Väljer du att verifiera dig behöver du inte ansöka skriftligt utan kan ta en muntlig intervju direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka