Ej Antagen james bond | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [ROziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

james bond

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo glörud

Vad heter du på discord? jamesbond0892

Ange ditt födelsedatum 26 April 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? känner att jag behöver annat än bara rp hela tiden, därför söker jag in som MA för att kunna förbättra min syn på rpn samt hjälpa till att kunna ta in kompetenta rp spelare till vår underbara server unive. söker även för de e roligt att prata med folk samt hjälpa folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig är för att jag är aktiv mycket har bra tålamod, samt jag må va 17 o snart 18 men har kompetensen till att kunna hantera ett sådant ansvar för unive samt tykcer ni ska välja mig för ja e en trevlig människa samt bra på att bemöta folket

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man bemöter andra folk me respekt samt med en god ton, pratar tydligt med dem och även pratar o frågar ifall dem förstår frågorna jag ställer till dem. du ska bemöta folk med en lugn röst även inte stressad eller arg för de kommer förmodligen vara nervösa folk som man pratar med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skule verkligen vilja få tjänsten att kunna hjälpa folk in till rp samt kunna ge medlems rollen till personer som verkligen vill ha den och brinner för rpn, och att dem är seriösa medlemar o de är inte svårt för mig att se om dem brinner för rpn, samt vilka som vill ha rollen o vilka som inte vill ha den. Jag kommer vara väldigt nogrann med min uppgift och kunna dela ut den till dem som verkligen vill ha o förtjänar rollen

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att alla medlemar ska komma in på servern och ha en hög och bra prestandard i rpn, inte komma in o lalla o låss utan att dem bygger upp sin egna community som att dem skaffar jobb o kontakter o börjar hänga med folk ig istället för att vara som vissa som joinar me sina polare o åker runt o snor polis bilar eller slår ner folk för de e roligt, så mina krav är hög o bra rp, samt en social rp med dem andra spelarna på servern och noll tolerans på lalligt alltså slå ner folk utan andledning.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag kommer få ett stort ansvar som MA för att jag isåfall kommer vara en av dem som bidrar till spelarena o folket på servern o de gör att jag får en sto uppgift att godkänna bra ansökande o seriösa spelare och håller undan alla lalliga spelare från servern.

Hur ser din aktivitetet ut? den är bra

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja e alltid go o gla o tack för din tid du som läser detta

Tillbaka