jamentja
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199408483478/
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle
Vad är ditt discord namn? jamentja#2082
Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Ali och han är 26 år, han hade en tuff uppväxt som inget barn borde ha. Hans pappa övergav sin mamma i unga år, han hade ingen att se upp till förutom sin äldre bror Mohammed, som var hans förebild. Han hade mycket känslor över att han inte var omtyckt i skolan osv. Att han växte upp på fel ställe, hamnade på fel ställe när han var ung, han hade mycket känslor för Mohammed som tonåring, och han och hans bror pratade mycket och Ahmeds storebror var hans förebild. . och Ahmed såg alltid på honom och ville bli som han. Ahmed var intresserad av att bli polis eller mekaniker, han tvekade att bli polis för där han växte upp gillade de inte poliser, men till slut valde han ett jobb och ansökte om att bli polis och följde hans känslor och gjorde' t. från varandra. Han började jobba, blev högre och högre. En dag stannade han bilen och skulle ta henne till polisstationen. Ahmed frågade vad han hette och sedan Hamid ali sa han och sedan insåg ahmed att det var hans pappa som han inte hade sett på 26 år. många känslor som hände och hände, han kände sig väldigt glad men lite ledsen eftersom de träffades på den stolen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag blir medlem i unive för att jag kan delta i bra och sociala rps som kan leda till många bra scenarier som är roliga och kreativa och dessutom har jag många rpds på denna server, jag spelar på den här servern i nästan ett år och när jag blir medlem kan jag utveckla min rp och därifrån kan jag jobba i klänning osv
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag deltar på en lugn rp-nivå och utan lall. Jag bidrar också genom att göra Unive roligare, till exempel genom att ge pengar till fattiga eller alltid ringa polisen när jag ser något olagligt hända. Jag deltar också genom att berätta skämt och vara arrogant mot folk så att folk inte blir upprörda på min karaktär, han ska alltid vara snäll mot andra.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att men inte bara spelar för att vinna scenarion och inte spelar för makt o pengar det sak oxå vara roligt från bådas sia av sceanriot och inte bara ens.
Hur hittade du Unive? kompisar
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle
Vad är ditt discord namn? jamentja#2082
Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Ali och han är 26 år, han hade en tuff uppväxt som inget barn borde ha. Hans pappa övergav sin mamma i unga år, han hade ingen att se upp till förutom sin äldre bror Mohammed, som var hans förebild. Han hade mycket känslor över att han inte var omtyckt i skolan osv. Att han växte upp på fel ställe, hamnade på fel ställe när han var ung, han hade mycket känslor för Mohammed som tonåring, och han och hans bror pratade mycket och Ahmeds storebror var hans förebild. . och Ahmed såg alltid på honom och ville bli som han. Ahmed var intresserad av att bli polis eller mekaniker, han tvekade att bli polis för där han växte upp gillade de inte poliser, men till slut valde han ett jobb och ansökte om att bli polis och följde hans känslor och gjorde' t. från varandra. Han började jobba, blev högre och högre. En dag stannade han bilen och skulle ta henne till polisstationen. Ahmed frågade vad han hette och sedan Hamid ali sa han och sedan insåg ahmed att det var hans pappa som han inte hade sett på 26 år. många känslor som hände och hände, han kände sig väldigt glad men lite ledsen eftersom de träffades på den stolen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag blir medlem i unive för att jag kan delta i bra och sociala rps som kan leda till många bra scenarier som är roliga och kreativa och dessutom har jag många rpds på denna server, jag spelar på den här servern i nästan ett år och när jag blir medlem kan jag utveckla min rp och därifrån kan jag jobba i klänning osv
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag deltar på en lugn rp-nivå och utan lall. Jag bidrar också genom att göra Unive roligare, till exempel genom att ge pengar till fattiga eller alltid ringa polisen när jag ser något olagligt hända. Jag deltar också genom att berätta skämt och vara arrogant mot folk så att folk inte blir upprörda på min karaktär, han ska alltid vara snäll mot andra.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att men inte bara spelar för att vinna scenarion och inte spelar för makt o pengar det sak oxå vara roligt från bådas sia av sceanriot och inte bara ens.
Hur hittade du Unive? kompisar