Nekad Jamba | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jamba

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143316248/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Jamba#5186

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han är en ung man runt 20 år som ska flytta hemifrån helt själv till en ny stad vid namn Unive. Han gillar sport samt att vara social och har en dold talang inom musik med en otrolig röst. Han har starka känslor åt sin familj som är fattig där hemma och han är här för att få pengar som han sedan kan ge till sin familj.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har erfarenhet inom andra i en annan server som också använder RP och är whitelistad där. Och jag tror att jag kan göra så att alla får en bättre upplevelse inom servern med mig på den. Jag tror att det kommer att komma mycket skratt och glädje från mig samt realistiska tankar och handlingar vilket i sin tur leder till bättre RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är den största med bästa staffsen bästa eventsen allt är helt enkelt på en annan nivå på denna servern än. alla andra svenska servrar.

Hur hittade du Unive? Jag tittade runt på olika svenska servrar som man kunde spela på och testade olika och Unive kom upp bara när jag satte på svenska servrar filtret.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska få en bra och realistisk upplevelse på servern. Det ska helt enkelt vara så realistiskt som det kan bli.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag gjorde den heter Snöstaden men den var så oproffsig och hade inget bra staff vilket fick mig till att byta server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka