Accepterad jamalll12 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamalll12

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199244226607/

Ditt Hex-ID: 11000014c87b02f

Vad är din discord tagg? top g#4189

Vem var det som bannade dig? sibban

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm slås

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de va för jag slogs på piren och jag vet att det är fel men han jag slog började de slå mig från ingenstans och jag rdmade inte någon och om ni inte tror mig så kan du kolla logs, men jag vet iallafall att jag gjorde fle jag skulle inte slå han bara för att han slår mig och jag vet nu att man bara ska göra en report så han blir bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på piren och jag pratade med en kille och jag kaxade mot han sen så kommer det en annan person som börjar slå mig och han sparkar mig när jag är på marken så då blir jag arg och börja springa efter han sen så slår jag han och sen så blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det va lite felaktig för jag gjorde inte rdm jag dödade inte någon och att jag lallade visst de va rätt och jag ska inte göra om de igen och jag vet att det verkligen är fel att slås på piren och jag kommer aldrig att göra om de igen för jag blev bara arg och jag tänkte verkligen inte på att det jag gjorde va fel. men jag skäms lite för det jag gjorde ska man ju inte göra för det är ju inte så bra rp att man slås på piren. men jag lovar jag rdm inte någon och du kan kolla logsen om du inte tror mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla men några av dom va för jag slog en kille på piren och sånt och en till var för att jag lallade och sånt och att jag gjorde suntförnuft och dåliga saker och sen så tog jag ut en bil från inqisitor med min vän och det ångrar jag verkligen och jag ville inte göra de men han sa att jag måste och jag vågade inte säga nej för jag trodde bara att han skulle bli skit arg på mig och sånt och om det hade hänt nu så hade jag sagt nej för jag vill inte bryta mot några regler och sen så hade jag sagt att jag tar mina egna beslut. och den här va för att jag lallade på piren och för rdm först så gjorde jag inte en rdm jag dödade inte någon eller nåt sånt andra visst jag gjorde fel för jag slog en annan person på piren och jag lovar dig jag kommer aldrig att göra om de ge mig bara en chans så kommer du få se

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att slå han så kunde jag gjort en report så han kunde bli bannad för om jag hade gjort de så hade jag inte blivit bannad och det hade inte hänt något

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag man ska inte slås på piren

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka