Inaktuell jamalll12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jamalll12

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nicolas,14 år

Ditt discordnamn: top g#4189

Ange ditt födelsedatum 13 December 2002

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för jag älskar att hjälpa människor och att vara positiv och sen för jag har jätte mycket erfarenhet inom staff och så vill jag bli staff för att jag kan alla nödvändiga kommandon för att kunna bli staff och så vill jag hitta på något nytt inom servern som staff arbete för jag älskar unive och kommer att vara en trevlig staff jag har tidigare erfarenheter imon staff jag har koll på kommands som jag sagt jag har mycket erfarenhet och vad en helper håller på med asså tar ärender som tex frågor i support och speccar ig och stoppar dålig rp och lall rp så det blir roligare rp och mer realistiskt rp. jag ska bli staff för jag kommer att försöka att minska all lall rp och dålig rp sen så kommer jag att försöka att hjälpa så många jag kan och så dom blir nöjda och glada. sen vill jag bara hjälpa servern så mycket jag kan och så den blir mycket större och så det blir den bästa rp. sen så skulle Jag bidra med väldigt mycket för att fortsätta hålla Unive till ett bra Community och göra så att folk känner sig tryga213e . varför just jag ska bli staff är för jag kommer att vara så aktiv och jag kommer att vara aktiv varje dag och så kommer jag att hjälpa så många jag kan. sen så vill jag bli staff för jag vill träffa nytt folk och skaffa nya vänner och ha roligt med dom sen så kommer jag att hjälpa dom så bra som jag kan sen så kommer jag vara så trevlig som jag kan och vara respektfull sen så vill jag testa att vara staff på unive för jag har aldrig varit det förut och det låter så roligt att vara de på unive för då kan man hjälpa så många och vara i support och bara hjälpa så många man kan och ha roligt. sen så vill jag försöka att utveckla rpan och att det ska vara bra rp inte någon lallig rp. Jag vill verkligen visa vad jag går för och få en chans att bli staff samt jag är väldigt mogen och så vill jag visa att jag kommer verkligen göra det bästa jag kan och försöka ta bort folk som lallar och sånt. Kommer bidra med en bra attityd och vill hjälpa alla med att servern ska bli bättre

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer att vara aktiv varje dag och om jag inte är de så är det för jag är med vänner eller för att jag pluggar till skolan eller nåt sånt men annars så kommer jag attt vara så aktiv jag kan men jag kommer att börja spela typ 15:00 och sluta spela typ 00:00 på vardagar och typ på helgerna så kommer jag börja typ 14:00 och sluta typ 03:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat kankse typ två månader eller mer och nu vill jag bli staff för jag tycker att det låter så roligt och så vill jag börja häljpa folk och bara vara en bra staff och vara hjälpsam så folk tycker att det finns bra staffs

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har mycket erfarenhet jag har varit staff på ortenwave och fristaden och jag vet mycet om staff liksom vad man ska göra och det och så kan jag typ alla commands t.e.x

/ban - Du bannar någon

/unban - Du undbannar någon

/giveitem - Du ger en spelare ett item

/giveaccountmoney - Du ger en person pengar på ett Bank konto

/banhistory - Du ser spelarens alla bans

/announce - Du skriver ett viktigkt medelande i ooc så alla ser de

/revive - Du ger en spelare nytt liv

/dv - Du tar bort en bil

/freeze - Du fryser en person

/unfreeze - Du unfrysar personen

/goto - Du går till en person

/togglename - Du ser personens Steam namn

/toggleid - Du ser personens id

/svban - Du bannar någon i 1 timme

/sc - Du skriver i staff chatten

/sv - Du skriver i Servervakts chatten

/clearchatforall - Du rensar chatten för alla

/addkey - Du ger en person en nyckel

/ooc Du skriver ett meddelande i ooc chatt för alla

/spec - Du spectatar en person

/specoff - Du slutar spectata personen.

/tpm Du går till en waypoint på mappen

/clearinventory - Du rensar en persons inventory

/v - Du spawnar fram ett fordon

/bring - Du flyttar personen till dig

/skin - Du ger en spelare där dom kan byta kläder och anskite och sånt

/givemoney - Du ger personen pengar

och det finns ju flera men jag orkar inte skriva alla så aa

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka