- Meddelanden
- 88
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge
Ditt discordnamn: jamal.1111
Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2007
Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff för att jag har tänkt på just detta ett tag nu. att jag är en person som gillar att hjälpa folk och när jag hjälper dom blir dom glada. det hade varit ett stort uppdrag för mig som person att bära staffrollen och bidra med ett bra arbete och förbättra rp:n och bidra med en himla positivitet. jag tror att jag skulle passa inom jobb och support, RP för att jag vill att alla som spelar på unive ska må bra och att jag nästan alltid sitter vid datorn och folk som sitter inne och behöver hjälp kanske på natten skulle jag vara där och hjälpa dom så gott som jag kan med mina kunskaper. och om jag skulle bli ansvarig över rp:n skulle jag jobba stenhårt för att förbättra rp:n och med alla mina kunskaper förbättra rp:n. och med hjälp av ett bra staff team skulle jag utvecklas och jobba på bra.
jag som helper skulle passa in som support ansvarig eftersom jag är inne mycket på datorn och hjälper gärna folk med dom problemen folk har. jag som person tar det lungt och låter alla prata till punkt. men man ska alltid bete sig och inte bli arg eller nåt eftersom man ska representera servern. jag som person tycker det är roligt att se folk på servern glada och alltid är nöjda med en hjälp jag kan ge dom. jag kommer försöka mitt bästa att hjälpa dom så gott som jag kan med mina erfarenheter.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? tisdag: 16:00-22:30
onsdag: 16:00-22:30
torsdag:16:00-22:30
fredag:12:00-03:00
lördag:12:00-03:00
söndag:12:00-22:30
LOV
måndag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
tisdag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
onsdag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
torsdag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
fredag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
lördag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
söndag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
Hur länge har du spelat på Unive? jag har ingen exakt aning men jag börja spela innan sommaren 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har tidigare erfarenheter som staff då jag har varit staff på olika Communitys på discord och hjälpt folk. folk verkar blivit nöjda av mitt arbete och det jag har hjälpt dom med. och inom unive kan jag dom flesta commandon. jag är även medlemskap ansvarig på servern just nu och nu har jag börjar komma in i hur forument och discorden fungerar exakt.
/revive
/goto (id) tpar till en personen med idt
/svban (id) (anledning) bannar en person i 1 timme
/ban (id) (tid) (anledning)
/sv skriver i servervakt chat
/freeze (id) fryst kan nt röra
/unfreeze (id) kan röra sig igen
/kick (id) (anledning) kickar någon
/unban (hex) (andledning) unbannar någon
/skin (id) [ger någon skin]
/toggleid ser id
/togglename ser steam namn
/setjobb (id) (jobbid) (rang) jobb och hur högt uppsat
/m (id) skriver till en person
/noclip (id) [sätter någon annan i noclip]
/who (id) icke medlem, medlem eller kriminell
/giveitem (id) (item) bara mods och högre
/tpm sätter ut en mark på karten och skriver tpm så teleportar man sig
/sc staff chatt
/ooc skriver ooc alla ser
/announce en announce på servern
/clearinventory (id) tar bort allt i personens inventory
/dv (radie) tar bort bilar
/spec (id) speccar
/bring (id) du gör så en person kommer till dig
/spec du kommer in i spec menyn
/spec off slutar specca
/skin (id) som kläder men dom kan byta allt
/reportlist ser alla reports folk har gjort
/addkey (namn) spawnar in nycklar
/clearchatforall rensar chatten för alla
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? om det finns nåt som ni behöver hjälp med så kan jag mer en gärna ställa upp på det.
Ditt discordnamn: jamal.1111
Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2007
Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff för att jag har tänkt på just detta ett tag nu. att jag är en person som gillar att hjälpa folk och när jag hjälper dom blir dom glada. det hade varit ett stort uppdrag för mig som person att bära staffrollen och bidra med ett bra arbete och förbättra rp:n och bidra med en himla positivitet. jag tror att jag skulle passa inom jobb och support, RP för att jag vill att alla som spelar på unive ska må bra och att jag nästan alltid sitter vid datorn och folk som sitter inne och behöver hjälp kanske på natten skulle jag vara där och hjälpa dom så gott som jag kan med mina kunskaper. och om jag skulle bli ansvarig över rp:n skulle jag jobba stenhårt för att förbättra rp:n och med alla mina kunskaper förbättra rp:n. och med hjälp av ett bra staff team skulle jag utvecklas och jobba på bra.
jag som helper skulle passa in som support ansvarig eftersom jag är inne mycket på datorn och hjälper gärna folk med dom problemen folk har. jag som person tar det lungt och låter alla prata till punkt. men man ska alltid bete sig och inte bli arg eller nåt eftersom man ska representera servern. jag som person tycker det är roligt att se folk på servern glada och alltid är nöjda med en hjälp jag kan ge dom. jag kommer försöka mitt bästa att hjälpa dom så gott som jag kan med mina erfarenheter.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? tisdag: 16:00-22:30
onsdag: 16:00-22:30
torsdag:16:00-22:30
fredag:12:00-03:00
lördag:12:00-03:00
söndag:12:00-22:30
LOV
måndag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
tisdag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
onsdag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
torsdag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
fredag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
lördag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
söndag: 12:00-04:00 med pauser om jag inte är ute den dagen
Hur länge har du spelat på Unive? jag har ingen exakt aning men jag börja spela innan sommaren 2022
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har tidigare erfarenheter som staff då jag har varit staff på olika Communitys på discord och hjälpt folk. folk verkar blivit nöjda av mitt arbete och det jag har hjälpt dom med. och inom unive kan jag dom flesta commandon. jag är även medlemskap ansvarig på servern just nu och nu har jag börjar komma in i hur forument och discorden fungerar exakt.
/revive
/goto (id) tpar till en personen med idt
/svban (id) (anledning) bannar en person i 1 timme
/ban (id) (tid) (anledning)
/sv skriver i servervakt chat
/freeze (id) fryst kan nt röra
/unfreeze (id) kan röra sig igen
/kick (id) (anledning) kickar någon
/unban (hex) (andledning) unbannar någon
/skin (id) [ger någon skin]
/toggleid ser id
/togglename ser steam namn
/setjobb (id) (jobbid) (rang) jobb och hur högt uppsat
/m (id) skriver till en person
/noclip (id) [sätter någon annan i noclip]
/who (id) icke medlem, medlem eller kriminell
/giveitem (id) (item) bara mods och högre
/tpm sätter ut en mark på karten och skriver tpm så teleportar man sig
/sc staff chatt
/ooc skriver ooc alla ser
/announce en announce på servern
/clearinventory (id) tar bort allt i personens inventory
/dv (radie) tar bort bilar
/spec (id) speccar
/bring (id) du gör så en person kommer till dig
/spec du kommer in i spec menyn
/spec off slutar specca
/skin (id) som kläder men dom kan byta allt
/reportlist ser alla reports folk har gjort
/addkey (namn) spawnar in nycklar
/clearchatforall rensar chatten för alla
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? om det finns nåt som ni behöver hjälp med så kan jag mer en gärna ställa upp på det.