Inaktuell Jamal Andresen | Ansökan till Staff [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Miller Andresen

Ditt discordnamn: cuz762.

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2004

Varför ska just du bli staff? jag vill bli servervakt för jag känner att det kan finnas många som lallar och har sig, och inte riktigt följer vissa små regler på servern som faktiskt gör rpn kul och då kan jag som vill vara server vakt lösa det på många olika sätt, men jag tycker också att det skulle vara roligt att vara servervakt för att jag vill testa på att vara det och sak sköta mig så bra som möjligt med rollen om jag då får den

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker ju att det mesta fungerar och är som det ska och att servern är rolig men vid vissa moment ser jag folk som lallar och inte riktigt beter sig och sånt vill jag kunna sätta stopp för så att andra folk som faktiskt respekterar servern kan ha den roliga Rp de söker och vill spela efter.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ja vi kan ge folket som lallar en kick eller en liten ban och ifall sånt fortsätter kan vi förlänga bansen eller ge de en typ av varning så att de faktiskt börjar bete sig jag känner ju att ett samtal också skulle kunna vara bra att ha med personerna som inte beter sig så att de fattar att de gör fel före man gå in med bans och annat. jag tycker att jag och det övriga staff teamet skulle åka runt och kolla lite mer vad folk håller på med för det finns ju också mycket kriminellt jag tycker är lite tråkigt på servern tillexempel att vissa kriminella som har krig inte har någon som helst social Rp utan de bara åker och skjuter och stormar och grejer. jag tänker ju att man ska säga till de att de ska försöka förhandla istället.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? detta innebär ju att man ska försöka göra sitt bästa vid alla tillfällen som staff och kunna bete sig och sedan utveckla sin förmåga som staff, man ska vara tålig och kunna ta emot kritik om man blir kallad Bra Staff ska man ta det som en bra sak man ska ta det till det positiva och försöka förbättra sig själv ifall man blir kallad för Bra Staff. man ska kunna hantera scenarion med personer som inte beter sig men man ska inte liksom vilja banna de och få bort dem liksom man ska försöka lösa situationen på ett annat sätt men om det inte går får man ju såklart lösa allt med att kicka de eller liknande. man ska också hålla allt som finns i staff discorden hemligt för andra som inte är staff eftersom det är privat och tillhör de som är staffs. ifall man ser att det kommer en report ska man såklart svara på den så fort man kan men man ska också se så att det inte är en support sär folk vill ha ress för at inte tappa sina saker eller sånt man ska vara noga med vad man gör liksom.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer vara oaktiv när det gäller skolan och andra viktiga saker eller ifall jag är med någon kompis. jag kommer dock kunna göra till mesta dels staff arbete när jag är inne på servern och också rpa när jag inte har något staff arbete att göra

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i ungefär 4 kanske 5 månader nu lite osäker

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej därför jag vill börja lite smått med att vara ServerVakt och kanske jobba mig uppåt till en högre nivå inom staff teamet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag vill ju helst vara server vakt för jag tänker att det kan vara en början på att känna av hur det är att vara staff så känner mig helst trygg med SV till att börja med

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka